به گزارش هنرآنلاین، در پی انصراف فیلم "امپراطور جهنم" ساخته پرویز شیخ‌طادی از نمایش در بخش چشم‌انداز و نرسیدن فیلم "شعله‌ور" ساخته حمید نعمت‌الله به جشنواره، دو فیلم "شنل" ساخته حسین کندری و به‌تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری و "بن‌بست وثوق" به کارگردانی حمید کاویانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید، در بخش چشم‌انداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

فیلمنامه "شنل" نوشته حمیدرضا بابابیگی، تراژدی تنهایی انسان‌هاست که در بستر شهری کوچک به مثابه دهکده جهانی روایت می‌شود؛ در خلاصه داستان فیلم آمده: خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی‌بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟

باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدى حسینی‌نیا، رضا احمدى با حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم‌نیا و بابک انصاری ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

همچنین در خلاصه داستان "شعله‌ور" آمده است: چیزی که بیش از همه سختی‌ها و آشفتگی‌ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است که عددی نشده است و این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار  می‌دهد و ... . در این فیلم بازیگرانی چون امین حیایی، دارا حیایی، زری خوشکام، پانته‌آ مهدی‌نیا و... حضور دارند.