به گزارش هنرآنلاین به نقل از شرق، تولید سریال "ماه تی‌تی" به دلیل دستگیری حسین هدایتی سرمایه‌گذارش متوقف شده و حالا تهیه‌کننده سریال با اعلام بودجه تولید این سریال می‌گوید این تعطیلی موقت است و شاید حتی این سریال به کارگردانی داوود میرباقری به تلویزیون برود. او همچنین درباره قطع همکاری پیمان معادی با "ماه تی‌تی" توضیح داد.

مهران برومند گفت:این یک توقف موقت است، همان‌طور که می‌دانید مشکل سرمایه‌گذار باعث این توقف شد و به دلیل مشکلات پیش‌آمده برای آقای هدایتی، ادامه تولید این مجموعه ممکن نیست؛ البته ما هم منتظریم تکلیف آقای هدایتی مشخص شود و تصمیمات تازه‌ای بگیریم. اسپانسر اصلی ما استیل‌آذین بود و با تکیه بر سرمایه‌گذار اصلی پروژه را شروع کردیم؛ اما مدتی است با برخی از ارگان‌های دولتی برای جذب سرمایه وارد مذاکره شده‌ایم یا حتی امکان دارد با تلویزیون به توافق برسیم، به‌هرحال تلویزیون هم به کارهای آقای میرباقری علاقه‌مند است و بعید نیست کار را با آن‌ها ادامه دهیم و "ماه‌تی‌تی" به یک سریال تلویزیونی تبدیل شود.

او درباره بودجه مورد نیاز برای تولید این سریال تاریخی بیان کرد: 15 میلیارد برآورد کلی پروژه بود که تا به اینجا بخشی از آن هزینه شده است و بخش دیگری از تصویربرداری سریال باقی مانده که با برطرف‌شدن مشکلات پیش‌آمده، از سرگرفته خواهد شد.

برومند که تجربه تولید سریال‌های دیگری برای شبکه نمایش خانگی را هم دارد، در پاسخ به اعتراض برخی تهیه‌کنندگان سینما درباره ماهیت و اصالت سرمایه‌هایی که وارد شبکه نمایش خانگی می‌شوند، پاسخ داد: "همه معتقدیم بخش خصوصی باید فعال باشد، این اتفاقی است که مطابق سیاست کلی نظام است و ما که در حوزه فرهنگ فعال هستیم باید سرمایه را تأمین کنیم و دقیقا همین کار را انجام دادیم، حقیقت این است که ما جز آقای هدایتی که در همه این سال‌ها در عرصه فرهنگ و ورزش فعال بود، آدم معتبرتر سراغ نداشتیم و خیال‌مان راحت بود؛ اما معتقدم اطمینان از اصالت سرمایه‌هایی که از بخش خصوصی وارد می‌شود، باید به عهده نهادهای دیگری باشد، نهادی که با ما همفکری کند، مانند قوه قضائیه که تیمی تحقیقاتی را در نظر بگیرد برای استعلام اینکه سرمایه فرد یا ارگانی که در بخش خصوصی فعال است از کجا آمده."

برومند در حالی چنین اظهار نظر کرده که از یک سال پیش برخی اعضای شورای عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران به صراحت از "پولشویی" در شبکه نمایش خانگی و ورود پول‌های آلوده برای تولید سریال‌های بخش خصوصی خبر می‌دادند. این شایعه‌ها بعد از دستگیری سرمایه‌گذار سریال "شهرزاد" بیشتر هم شد و بعد از دستگیری حسین هدایتی به نظر می‌رسد شائبه‌ها بیشتر هم شده است.

برومند در پایان مصاحبه خود با شرق درباره شایعه اختلاف بین پیمان معادی و داوود میرباقری که به قطع همکاری معادی با پروژه "ماه تی‌تی" ختم شد، توضیح داد: "رابطه بین داوود میرباقری و پیمان معادی مثل سابق خوب است. شرایط کار به جایی رسید که هر دو به این نتیجه رسیده‌اند که ادامه این همکاری میسر نیست و تصمیمی کاملا حرفه‌ای و کارشناسی بود. رابطه آن‌ها حرفه‌ای و براساس احترام متقابل است و با هم به این نتیجه رسیدند که این تصمیم به نفع پروژه خواهد بود."