سرویس سینمایی هنرآنلاین: فرشته صدرعرفایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره تازه ترین فعالیت خود گفت: پس از اتمام اجرای تئاتر" پنج ثانیه برف" وارد این پروژه سینمایی شدم و  به تازگی بازی در فیلم "یک کیلو و بیست و یک گرم" به کارگردانی رحیم طوفان را آغاز کرده‌ام.

وی ادامه داد: قرار بود این کار خیلی زودتر کلید زده شود اما به دلیل برخی مسائل مانند جذب سرمایه و... کار کمی با تاخیر آغاز شد.

بازیگر "بیست" درباره تفاوت نقشی که دراین فیلم ایفا می‌کند با سایر نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده است، بیان کرد: این کاراکتر کمی با آنچه تاکنون بازی کرده‌ام فرق دارد و موقعیت نمایشی که دارد و چالشی که این شخصیت با آن روبروست برایم جذاب است. نمی توانم بگویم نقش چالش‌برانگیزی است اما شخصیت جدیدی است که در یک موقعیت جدید قرار می‌گیرد.

"یک کیلو و بیست و یک گرم" یک اثر اجتماعی و اولین ساخته بلند سینمایی رحیم طوفان است. این فیلم به تازگی با حضور صدرعرفایی و سعید آقاخانی در خیابان‌های تهران جلوی دوربین رفته است.

از جمله عوامل فیلم سینمایی "یک کیلو و بیست و یک گرم" عبارتند از نویسنده : لیلا نیکزاد، کارگردان و مجری طرح: رحیم طوفان، تهیه کننده: وحید نیکخواه آزاد، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، صدابردار: هادی افشار، مدیر تولید: مجید گودرزی، طراح گریم: رضا عربی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، مدیر برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: علی تهرانی، سرمایه گذار: مهدی نریمانی، جانشین تولید: محمد رضا دلنوازی، مدیر تدارکات: حسن صفری، منشی صحنه: ساناز هرندی.