سرویس سینمایی هنرآنلاین: شبکه تلویزیونی آناپورنا با همکاری برادران کوئن سریال کوتاه "ترانه باستر اسکراگز" (The Ballad of Buster Scruggs) را تولید می‌کند.

به گزارش ورایتی، این شبکه قصد دارد حاصل کار به گونه‌ای باشد که پروژه همزمان قابل پخش تلویزیونی و سینمایی را داشته باشد.

جوئل و ایتن کوئن فیلمنامه را بر مبنای ایده‌ای از خود نوشته‌اند و آن را کارگردانی خواهند کرد. آن‌ها همچنین "ترانه باستر اسکراگز" را از طریق شرکت خود "مایک زاس پروداکشنز" تهیه می‌کنند.

هنوز مشخص نیست، پخش سینمایی چه نقشی در پروژه خواهد داشت، اما هدف تولید یک سریال کوتاه است.

جزئیات داستان "ترانه باستر اسکراگز" اعلام نشده، اما هدف این است که سریال، شش داستان متفاوت را با هم تلفیق کند. برادران کوئن با ژانر وسترن بیگانه نیستند و پیش از این فیلم‌های "شهامت" و "پیرمردها کشوری ندارند" را در این حوزه ساخته‌اند.

آن‌ها با ساخت "ترانه باستر اسکراگز" به فهرست کارگردانان صاحبنام می‌پیوندند که با برای تحقق پروژه‌هایی که قابلیت کار در سینما را ندارند، تلویزیون را انتخاب کرده‌اند. دیوید اوراسل این روزها با همکاری آمازون روی سریالی با بازی جولین مور و رابرت دنیرو کار می‌کند. جی. جی. آبرامز هم قرار است یک سریال کوتاه با بازی مریل استریپ بسازد.

برادران کوئن اخیراً فیلم "درود بر سزار!" را روی پرده سینماها داشتند و فیلمنامه "Suburbicon" را هم نوشته‌اند که جرج کلونی آن را کارگردانی خواهد کرد.

آن‌ها در 1997 برای فیلم "فارگو" برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شدند و سال 2008 با "پیرمردها کشوری ندارند" سه جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه اقتباسی را دریافت کردند. آن‌ها در مجموع 13 بار نامزد اسکار بوده‌اند.

"تشنه خون"، "بزرگ کردن آریزونا"، "تقاطع میلر"، "بارتون فینک"، "وکیل هادساکر"، "بی‌رحمی تحمل‌ناپذیر"، "لبووسکی بزرگ"، "ای برادر، کجایی؟"، "قاتلان پیرزن"، "پس از خواندن بسوزان"، "یک مرد جدی" و "درون لوئین دیویس" از دیگر ساخته‌‌های کوئن‌ها است.