به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایران آرت،  پولاد کیمیایی در خصوص حواشی فیلم تازه پدرش، مسعود کیمیایی،  گفت: در ابتدا قرار نبود در "قاتل اهلی" بازی کنم و حتی اعلام کردم چون کماکان بحث فیلمسازی وسط بود. منتهی شرایطی پیش آمد که بازی کردم و اتفاقا از لحاظ تجربه جدید در نقش و فضا نتیجه خوبی داشت. 

او در خصوص سکانس‌های باقی مانده در "قاتل اهلی" گفت : سه یا چهار سکانس از این فیلم باقی مانده که فقط مربوط به بازی من نیست و مربوط به دیگر بازیگران نیز است، این فیلم در جهان کیمیایی متفاوت است. 

وی افزود: "قاتل اهلی" از یک نفر دیگر در موقعیت دیگری حرف می‌زند که این جذاب است. شما با قهرمانی که همیشه از کیمیایی در ذهنتان است، روبرو نیستید. در واقع این شخصیت مذهبی قصه در فضایی درگیر پاپوش می‌شود و در کنار آن چند شخصیت جوان محوری به روند قصه کمک می‌کنند که در دل این ماجراها یک عاشقانه ای رقم می‌خورد. 

این بازیگر اضافه کرد: متاسفانه و فارغ از هر حاشیه‌ای و به عنوان بازیگر این فیلم به دلیل اتفاق تلخی که افتاد به دلم نچسبید، چون در برهه‌ای از شما برای بازی دعوت می‌کنند و فیلمنامه‌ای به شما می‌دهند که آن را از هر لحاظ دوست دارید و با وجود خستگی، باعث جذب شما می‌شود و فکر می‌کنید اتفاق جدیدی پس از آن رقم می‌خورد اما به یکباره تهیه کننده می‌گوید ترجیح می‌دهم چند سکانس نباشد، این موضوع تمام معادلات شما را به هم می‌ریزد. 

وی اضافه کرد: زمانی کارشناسی در موارد فنی و دیگر بخش‌های فیلم می‌آید و نظر کارشناسانه می‌دهد که منطقی است و شما قبول می‌کنید اما ناگهان نگاه شخصی تهیه کننده به میان می‌آید و معادله را به هم می‌زند، باز هم شما تلاش می‌کنید با مذاکره و آوردن دلیل منطقی و حرفه‌ای مشکل را حل کنید اما باز هم اتفاق دلخواه نمی‌افتد. 

کیمیایی تصریح کرد: اگر یک سری اتفاق تلخ برای فیلم نمی‌افتاد و با تمام قوا وارد جشنواره می‌شد، اتفاقات بزرگتری برای آن می‌افتاد. اما با این نقص هم کسانی که دیدند راضی بودند و توانسته نظر هیات انتخاب را جلب کند.