سرویس سینمایی هنرآنلاین: پردیس احمدیه که این روزها با فیلم "لاک قرمز" به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی بر پرده سینماها حضور دارد، این روزها مشغول بازی در فیلم" خفه‌گی" به کارگردانی فریدون جیرانی است.

این بازیگر جوان در گفت‌وگوی کوتاه با هنرآنلاین با اشاره به فیلم "خفه‌گی" که در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور دارد، گفت: این روزها همچنان مشغول بازی در این فیلم هستم و تمام تلاشمان این است که فیلم خوبی را به جشنواره برسانیم.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود نیز اظهار کرد:  برای حضور در یک فیلم دیگر هم صحبت‌هایی شده است، اما فعلا درباره آن نمی‌توانم چیزی بیان کنم.

بازیگر فیلم "لاک قرمز" در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد حضور در تلویزیون را نیز تجربه کند، گفت: خیر در حال حاضر تمرکزم روی سینماست.

جیرانی پس از مدت‌ها با فیلم اجتماعی "خفه‌گی" به جشنواره فجر می‌آید. در این فیلم نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفی، احسان امانی، اسدالله یکتا، ماهایاپطروسیان و با حضور افتخاری پولاد کیمیایی حضور دارند. همزمان با فیلمبرداری، بهرام‌دهقانی تدوین، حسین ابوالصدق صداگذاری و کارن همایون‌فر ساخت موسیقی "خفه‌گی" را برعهده دارند.