سرویس سینمایی هنرآنلاین: کیارش اسدی‌زاده کارگردان پس از ساخت دو فیلم "گس" و "شکاف" قصد دارد به زودی فیلم سوم خود را کلید بزند.

او دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: به احتمال زیاد بهمن ماه پیش تولید کارم جدیدم را شروع می‌کنم و اوایل سال آینده و بعد از تعطیلات نوروز نیز کار را کلید خواهیم زد.

وی درباره حال و هوای فیلم و تفاوت آن با دو فیلم قبلی‌اش عنوان کرد: حال و هوای اجتماعی را این فیلم نیز دارد، ولی به لحاظ فرم کاملا متفاوت خواهد بود. "موج FM ردیف ۴۸" در واقع یک فیلم نقادانه اجتماعی و فضای آن با دو فیلم قبلی من متفاوت است. تمام قصه این فیلم الزاما در یک استودیو روایت نمی‌شود، اما در چارچوب یک برنامه رادیویی ارائه می‌شود. این فیلم روایتگر افرادی است که بانیان یک برنامه رادیویی هستند و فاکتورهای سرگرم کننده‌ای برای مخاطب دارد.

اسدی زاده در ادامه درباره انتخاب بازیگران نیز اظهار کرد: با بازیگران مذاکراتی داشتم اما تا زمانی که مجوز و پروانه ساخت فیلم صادر نشود از ذکر اسامی آن‌ها معذورم.

همچنین این روزها صحبت از این است که اسدی‌زاده قرار است بازگشت فیتیله‌ای‌ها را به قاب تلویزیون رقم بزند. او این موضوع را تائید، اما توضیح بیشتر درباره برنامه پرهیز کرد.

طبق گفته علیرضا آقایی تهیه‌کننده کار، "‌بهترین شو" یک مسابقه استعدادیابی برای کودکان بین 10 تا 16 سال است که با حضور عمو‏های فیتیله‌ای و هیئت داوران متشکل از اساتید دانشگاه، پژوهشگران فضای اجتماعی، روی آنتن می‏‌رود. در این مسابقه علاوه بر رای عمو‏های فیتیله‌ای و هیئت داوران مردم نیز حق رای دارند.

 این برنامه مسابقه‌‏ای 15 قسمتی است و انتخاب شرکت ‏کنندگان برنامه از هفته آینده شروع می‏‌شود. سعی بر این است که فصل اول این برنامه از نیمه دوم بهمن ‏ماه 95 روی آنتن برود و احتمالا اگر همه چیز بر این اساس پیش برود ایام عید شاهد پخش فینال‏‌های این مسابقه خواهیم بود.