سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهران مدیری شب گذشته در برنامه ویژه  یلدای شبکه یک و روی خط تلفن برنامه "مثبت یک" با اجرای علی ضیا حاضر شد و درباره ماجرای پرحاشیه صحبتی که هفته گذشته در برنامه "دورهمی" داشت و حواشی پیرامون آن توضیح داد.

مدیری که هفته گذشته در برنامه "دورهمی" صحبت‌هایش به مسائل سیاسی روز جامعه پیوند خورد و برخی موافق و برخی مخالف صحبت‌های او بودند و صحبت‌های او را به مسائل سیاسی و رجال سیاسی کشور نسبت داده بودند در پاسخ به این انتقادها، سه‌شنبه شب سی‌ام دی ماه روی خط برنامه زنده "مثبت یک" حاضر شد و توضیحات خود را با تاکید چند باره روی اینکه سیاستمداران را مد نظر نداشته است، ارائه کرد.

مدیری گفت: برخی عملکردی که دارند فقط به ضرر جامعه و مردم است، منظور این‌ها هستند و این بار هم همین بود و نمی‌دانم چرا این بار قضیه این همه بزرگ شد، اما همچنان می‌گویم اگر کسی مسئولیت و مدیریتی در زمینه‌ای دارد و نمی‌تواند کاری کند، برود و در خانه‌اش بنشیند.

او ادامه داد: اینکه در سطوح بالا تعبیر شود که ما حرفی زدیم درست نیست،‌ چون من نه آدم سیاسی هستم و نه علاقه‌ای به این موضوع دارم و نه تخصصی در این موضوع دارم که بخواهم درباره‌اش حرفی بزنم.

مدیری گفت:همه کسانی که زحمت می‌کشند در رده‌های بالا، تلاش وهمت‌شان قابل تقدیر است  کما اینکه در دوره‌ای دیدم در جریان مذاکرات روی برخی از دوستان چه سختی و فشار روانی وجود داشت و چقدر اذیت شدند تا چیزهایی به ثمر رسید. من نه سیاسی هستم و نه تخصصی در این زمینه دارم، بنابراین اگر حرفی می‌زنم سیاسی نیست، به کسی هم برنخورد. البته به کسانی برنخورد. نقدهای ما همیشه اجتماعی و فرهنگی است.