سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "حرف‌های درگوشی" عنوان جدیدترین ساخته سینمایی مهدی گلستانه است که به‌تازگی بازنویسی فیلمنامه آن به پایان رسیده و به دنبال دریافت پروانه ساخت است.

گلستانه در گفت‌وگو با هنرآنلاین دراین‌باره گفت: منتظر صدور پروانه ساخت "حرف‌های درگوشی " هستم و بعد از پخش سریال "عاشقانه‌ها " این فیلم را کلید می‌زنم.

وی ادامه داد: این فیلم یک ملودرام اجتماعی است و نسبت به "نقطه کور " باید بگویم فضای متفاوتی دارد و در بستر اجتماع و شهر می‌گذرد، درحالی‌که "نقطه کور" فیلمی در بستر خانواده بود. "حرف‌های درگوشی " را حسین نمازی نوشته و در خلاصه داستان این فیلم نیز می‌توانم بگویم: دلم از کسی می‌گیرد، پاکش می‌کنم، گاه اشتباهش را و گاه خودش را...

تهیه‌کننده سریال " عاشقانه‌ها " درباره شروع پیش‌تولید این فیلم سینمایی نیز اظهار کرد: هم‌زمان با انتخاب لوکیشن‌ها رایزنی اولیه با برخی از بازیگران نیز انجام‌شده و در روزهای پیش رو حضور تمامی بازیگران نیز قطعی خواهد شد، اما از آنجایی‌که هنوز پروانه ساخت آن صادر نشده است، فعلاً اجازه عقد قرارداد نداریم و نمی‌توانم اسامی بازیگران را اعلام کنم.

گلستانه درباره بازیگران و زمان کلید خوردن این فیلم بیان کرد: پس از صدور پروانه به دلیل حال و هوای فیلم کار را در زمستان کلید خواهیم زد. این فیلم هفت نقش زن و سه نقش مرد اصلی دارد و قرار است برای انتخاب نقش‌ها از سه نسل مختلف بازیگری استفاده شود. درواقع برای انتخاب نسل جوان قصد داریم چند چهره جدید را معرفی کنیم.

وی همچنین درباره پخش سریال "عاشقانه‌ها " و میزان استقبال مخاطب از این سریال عنوان کرد: من همیشه شعارم این است که هیچ پروژه‌ای جای پروژه دیگری را تنگ نکرده و نمی‌کند و مطمئن هستم که مخاطب خودمان را خواهیم داشت.

این هنرمند در ادامه درباره ساخت فصل دوم این سریال نیز گفت: طرح "عاشقانه‌ها 2" نوشته‌شده است و با برخی از بازیگران نیز در این زمینه صحبت‌هایی انجام‌شده است، اما منتظر پخش فصل اول و بازخورد مخاطبان هستیم تا برای تولید فصل دوم این سریال نیز تصمیم بگیریم.

گلستانه در خاتمه درباره زمان اکران تازه‌ترین ساخته سینمایی خود با نام "نقطه کور " نیز بیان کرد: "نقطه کور" طبق آنچه اعلام‌شده است، 23 بهمن‌ماه و بعد از جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

"نقطه کور " با بازی بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، مریم بوبانی، خاطره اسدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.