سرویس سینمایی هنرآنلاین: منصور ضابطیان مجری و کارگردان که به همراه محمد صوفی چند سالی با تولید برنامه‌های مختلف در شبکه چهار سیما حضور داشتند و شب یلداهای خاطره انگیز گذشته را بار دیگر برایمان زنده می‌کردند، امسال به دلیل تصمیم تلویزیون در عدم همکاری با این دو برنامه‌ساز، رادیو هفتی‌ها در قاب جادو حضور ندارند.

اما این دو بیکار هم ننشستند، در واقع منصور ضابطیان و محمد صوفی همیشه همراه مخاطبان خود بوده‌اند و دوری از تلویزیون سبب دوری آن‌ها از مخاطبانشان نشده، این دو این روزها مشغول آماده سازی یک پادکست برای پخش در فضای مجازی هستند تا همراه با دوستداران خود بلندترین شب سال را به صبح برسانند.

ضابطیان در همین رابطه با انتشار یک فیلم از پشت صحنه این پادکست نوشت: در شش سال گذشته شب یلدا با دوست‌دارانمان بودیم. امسال که تلویزیون نخواست این رابطه برقرار باشد و تا شروع "وقت خواب"در فضاى مجازى هم هنوز اندک زمانى باقیست، دیدیم حق نداریم این رابطه یلدایى را قطع کنیم...راستش خودمان هم دلتنگ بودیم. پس با مجرى‌هاى اصلى برنامه "وقت خواب"دور هم جمع شدیم و یک پادکست جمع و جور ساختیم. از همه بچه‌ها سپاسگزارم.از احسان و فریدون و نیما و شاهین و سعید (مجرى جدید این دوره).از اشکان و امیر و حامد و فرشاد و سارا و توحید. از مارال براى جمله‌هاى ترو تازه‌اش بینابین حرف‌ها و ترانه‌ها. از اسماعیل باستانى براى میکس نهایى کار و از روزبه معین که ایده این پادکست از بین حرف‌هاى او در ذهنم جرقه زد. تکلیف محمد صوفى هم که مشخص است، همیشه همراه....جاى خیلى‌ها هم خالى است که مى‌دانم بزودى با هم خواهیم بود. این پادکست روز ٣٠ آذر در اینترنت منتشر مى‌شود و خودش راهش را تا گوش و گوشى شما پیدا خواهد کرد.