سرویس سینمایی هنرآنلاین"ماهورا" یک درام عاشقانه است که تمام فیلمبرداری آن در لوکیشن‌های بکر و واقعی و روستاهای جنوب انجام خواهد شد..

حمید زرگرنژاد که خود نگارش فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد درباره حال و هوای پروژه جدید خود گفت: فیلمنامه "ماهورا" پس از چهار سال تحقیق و براساس یک واقعه تاریخی به نگارش درآمده است. در واقع همین واقعی بودن قصه فیلم باعث شد تا دنبال لوکیشن‌های بکر در  خوزستان برویم، اگر چه تولید فیلمبرداری در این لوکیشن‌ها سختی‌های خود را دارد، اما امیدوارم روایت قصه در فیلم به خوبی پیش برود.

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی، یوسف مرادیان، بهاره کیان افشار، مونا فرجاد و میترا حجار بازیگرانی هستند که در این پروژه به ایفای نقش می‌پردازند. پیش از این حضور بازیگرانی چون کامران تفتی، داریوش ارجمند، احمد کاوری، محسن افشانی، علی اوسیوند و مالک سراج در این فیلم قطعی شده بود.

در خلاصه داستان "ماهورا" آمده: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب میشود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد. از طرفی امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هور به نام ماهورا را مى‌دزدد.

پیش از این بنا بود محسن تنابنده در این فیلم حضور داشته باشد، که به دلیل پارگی رباط پا از حضور دراین فیلم انصراف داد و ساعد سهیلی جایگزین وی شد.