به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ قاسم قندهاری گفت: این سینما با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی می شود. با توجه به سیاست های سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تجهیز مجتمع‌های فرهنگی، هنری این سینما راه اندازی خواهد شد.

وی هزینه تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری علی آباد کتول به سینما را ٤٠٠ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این سینما با مشارکت بخش خصوصی در هفته آینده افتتاح می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن به سینما اشاره کرد و گفت: با این اقدام پس از ٣٠ سال در این شهرستان امکان پخش فیلم مهیا شده است.

قندهاری با بیان این نکته که در شهرستان علی آباد کتول پس از ١٠ سال وقفه اکران فیلم آغاز می شود، افزود: از سال ٨٥ که سینما قدس علی آباد به دلیل عدم توجیه اقتصادی و فرسودگی شدید سینما از سوی مالکان، تعطیل شده بود امسال با تجهیز این مجتمع فرهنگی هنری امکان پخش فیلم در این شهرستان نیز مهیا شده است.

وی در خاتمه از زحمات و تلاش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول قدردانی کرد و گفت: پیگیری مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد و کمک بخش خصوصی سبب راه اندازی این سینما شده است.