سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "آرشه شکسته" به کارگردانی جلیل اصغری اواخر آذر ماه در تهران کلید می‌خورد. این فیلم به نویسندگی اصغری و سئودا غلامی بر اساس طرحی از صدیقه پیران مقابل دوربین می‌رود.

نویسنده و کارگردان فیلم "آرشه شکسته" در گفت‌وگو با هنرآنلاین دراین باره گفت: تاکنون حضور بازیگرانی همچون رضا ناجی، اتابک نادری، رضا توکلی، مینا نوروزی فرد، فرشته آلوسی، یاشار علیپور، سجاد عالی زاده، اسماء جدی، و سئودا غلامی قطعی شده است و مذاکرات برای دیگر بازیگران ادامه دارد.

جلیل اصغری در خصوص داستان این فیلم افزود: آیسان دختری ٢٥ ساله و ویولونیست که در خانواده‌ای متمول و هنرمند بزرگ شده است با نیما ازدواج کرده و شرط رضایت خانواده آیسان پذیرش از آکادمی کنسرواتور وین است که نیما با توجه به گرفتاری‌های پیش آمده از رفتن آیسان به وین جلوگیری می‌کند.

 جلیل اصغری از فارغ التحصیلان رشته سینما از استانبول است که پیش از این کارگردانی فیلم‌های "جولفا"، "سارا" و "آشیق قَشم" و همچنین تهیه‌کنندگی سریال‌های "آیریلیک" تولید ترکیه با هفت کشور منطقه، "فریاد سنگ" محصول چهار کشور و فیلم سینمایی "غبار ستاره" را در ترکیه در کارنامه خود دارد.

عوامل فیلم "آرشه شکسته" عبارتند از سئودا غلامی و جلیل اصغری نویسندگان، جلیل اصغری کارگردان ، یاشار علیپور و رضا محمدی دستیاران کارگردان، پرویز توتونچی مدیر برنامه ریز ، حجت بابایی طراح گریم، مدیر فیلمبرداری بایرام فضلی، غزل آلوسی طراح لباس،محمدرضا فلاحیان طراح صحنه سحر ضیایی منشی صحنه، مدیر صدابرداری هادی سلیمانزاده،ستایش دولتشاهی عکاس، کمال قلیپور دستیار تهیه، کیانوش گرامی مجری طرح