سرویس سینمایی هنر آنلاین: پندار اکبری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به هنر‌آنلاین گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم "زخم باز" به کارگردانی حسین تبریزی هستم که قرار است برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

وی افزود: "زخم باز"  فیلمی درباره تقابل سنت و مدرنیته است که می‌کوشد ضمن حفظ ارزش‌های انسانی به مقابله با تعصبات اشتباه بپردازد. این فیلم روایت دختر نوجوانی است که برخلاف جریان تعصبات کور خانوادگی حرکت می‌کند.

بازیگر سریال "فاصله‌ها" ادامه داد: فیلم در فضای جنوب و بندرعباس و در بافت سنتی شهر شکل می‌گیرد. من در این فیلم دو نقش را بر عهده‌ دارم. یکی در دنیای واقعی است و دیگری در دنیای خیالی شکل می‌گیرد. داستان فیلم با توجه به تفاوت فرهنگ و طرز فکرهایی که در بافت سنتی و خانواده‌های سنتی شکل‌ گرفته و دنیای جدیدی که با آن روبه‌رو هستیم، اتفاق می‌افتد.

اکبری درباره ساخت فیلم و اولین تجربه کارگردانی خود نیز بیان کرد: به‌محض اینکه فیلمبرداری این فیلم به پایان برسد، ساخت فیلم کوتاه خودم را شروع می‌کنم، این فیلم فعلاً با نام موقت "جاده فرعی" در حال سپری کردن مراحل اداری و دریافت مجوزهاست.

وی درباره موضوع فیلم خود نیز عنوان کرد: موضوع این فیلم را نمی‌شود در یک خط توضیح داد، ولی در خلاصه آن می‌شود گفت که بین مرز واقعیت و خیال است. سوررئال است و غیرواقعی، ولی درنهایت به یک جریان ذهنی ختم می‌شود. درواقع یک کابوس و تخیل از ذهنی است که بین مرگ و زندگی می‌ماند. معمولاً داستان این‌جور فیلم‌ها را خیلی سخت می‌شود در یک خط توضیح داد، ولی تصویر گویاتر است. به‌ هر حال سعی می‌کنیم قصه خوبی را بسازیم تا در جشنواره‌های مختلف بتوانیم خودمان را نشان دهیم و از بعدی دیگر استعدادها و توانایی‌های سینمای ایران را به نمایش بگذاریم.

اکبری درباره انتخاب عوامل فیلم نیز گفت: تهیه و تولید فیلم بر عهده مهدی گلستانیان است، صحبت‌های اولیه با دوستان انجام‌شده و قول همکاری داده‌اند، اما فیلم هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده است. خودتان می‌دانید که به فیلم کوتاه آن‌قدری بودجه نمی‌رسد که ما بخواهیم بازیگر حرفه‌ای بیاوریم؛ بنابراین ما سعی‌مان بر این است که دوستان و اطرافیان خودمان را بیاوریم تا حداقل هزینه‌هایمان کمتر شود.