سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهدی احمدی بازیگر سینما و نقاش درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: یک کار آماده پخش دارم با عنوان "داره صبح میشه" اولین اثر یلدا جبلی در مقام کارگردان که در گروه هنر و تجربه اکران شد و به ‌زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. این روزها هم مشغول بازی در فیلم " یک تعبیر عاشقانه" به کارگردانی ابراهیم مختاری هستم که سازندگان آن در تلاش هستند فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده اکران کنند.

وی درباره فیلم " یک تعبیر عاشقانه" با نام قبلی "برگ جان" که این روزها، روزهای آخر فیلمبرداری را از سر می‌گذراند، بیان کرد: داستان فیلم درباره یک کارگردان مستندساز است که در شهری از توابع استان خراسان مشغول کار و فیلمبرداری از مزارع زعفران است. به‌ نوعی می‌توان گفت فیلم در فیلم است.

بازیگر فیلم "عروس آتش" در پاسخ به این سؤال که حضور در این فیلم تا چه اندازه متفاوت از سایر آثاری است که تاکنون کارکرده است اظهار کرد: نه می‌توانم بگویم خیلی متفاوت است و نه می‌توانم بگویم همانند فیلم‌هایی است که پیش‌ازاین بازی کرده‌ام. پیش از شروع کار با صحبت‌هایی که با خود آقای مختاری داشتیم تغییراتی در متن و نقش انجام شد، ولی درنهایت شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که رگ و ریشه‌ای از آثار گذشته‌ام در این نقش نیز دیده می‌شود.

مهدی احمدی در فیلم یک تعبیرعاشقانه

 مهدی احمدی و مریم مقدم در نمایی از فیلم "یک تعبیر عاشقانه"

احمدی افزود: سعی کردم خواسته‌های کارگردان را برای ایفای نقش برآورده کنم. من تصوری از نقش پیش از شروع کار داشتم، کارگردان هم نسبت به بازی من شناخت داشت، بنابراین سعی کردم در ایفای نقش هم خواسته‌های کارگردان و هم تمایلات خودم را مدنظر قرار دهم.

بازیگر فیلم " شب‌های روشن" در خاتمه درباره دلایل عدم حضورش در تلویزیون نیز گفت: خیلی علاقه به حضور در سریال و تلویزیون ندارم، اما به‌تازگی پیشنهادی شده که به لحاظ متنی استانداردهای لازم را دارد و سریال خوبی است، اما نقش پیشنهادشده را دوست ندارم. طی صحبت‌هایی که شد نقش دیگری را پیشنهاد دادم و منتظرم ببینم دوستان با پیشنهاد من کنار می‌آیند یا خیر.