به گزارش هنرآنلاین، سولماز صدقی مستندساز و آرشیتکت با فیلم مستند "فرشته‌ای در خانه من" در دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز حضور خواهد داشت. این مستند روز جمعه 12 آذرماه ساعت 16 در سالن استاد جلیل شهناز به نمایش درمی‌آید.

"فرشته‌ای در خانه من" با مدت‌زمان 33 دقیقه، روایتی است از زندگی بازیگر مطرح سینمای ایران، لادن طباطبایی و دخترش سُها که از بیماری اوتیسم رنج می‌برد.

در این فیلم، لادن طباطبایی، سُها تهرانی، مسیح میرحسینی و سردار گونتاش به روایت ماجرا می‌پردازند. همچنین هنرمندانی نظیر مهتاب کرامتی، مریلا زارعی، رویا نونهالی، شقایق دهقان، هنگامه قاضیانی، شهرزاد محمدی، مژگان رمضان پور و علی اسدی حضور دارند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: الناز صدقی (مشاور فیلم‌نامه)، جعفر اصلانی (مدیر تصویربرداری)، ربین تباک (صدابردار)، سهراب نوربخش (تدوین و تصحیح رنگ)، استودیو تنگرام (طراحی گرافیک).

سولماز صدقی در رشته معماری تحصیل و دکترای معماری خود را از niutm.us دریافت کرده است. او در زمینهٔ معماری در ایران و ترکیه فعالیت‌های زیادی داشت، سپس با تحصیل در رشته کارگردانی و دریافت مدارک عالی‌رتبه، به ساخت فیلم کوتاه و مستند روی آورد. همچنین صدقی تجربه طراحی صحنه در سینما را نیز  دارد که می‌توان به  طراحی صحنه فیلم "نوبت شب" به کارگردانی نیکی کریمی اشاره کرد.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز از 11 تا 13 آذرماه برگزار خواهد شد. بیش از 250 اثر در قالب فیلم کوتاه و مستند، فیلم‌نامه و پویانمایی با موضوع و محوریت معلولیت در این جشنواره پذیرفته‌شده‌اند.