به گزارش هنرآنلاین، فیلم "زخم باز" که به‌تازگی مراحل پیش‌تولید و انتخاب بازیگر خود را پشت سر گذاشته، از اوایل هفته آینده تولید خود را در دو شهر تهران و بندرعباس آغاز می‌کند.

بیشتر صحنه‌های فیلم "زخم باز" که در ژانر اجتماعی و با معرفی بازیگران جوان و تازه‌نفس ساخته می‌شود، در شهر بندرعباس فیلمبرداری می‌شود. این فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

"زخم باز" فیلمی درباره تقابل سنت و مدرنیته است که می‌کوشد ضمن حفظ ارزش‌های انسانی، به مقابله با تعصبات اشتباه بپردازد. این فیلم روایت دختر نوجوانی است که برخلاف جریان تعصبات کور خانوادگی حرکت می‌کند.

تهیه‌کنندگی "زخم باز" را مصطفی علمی فرد بر عهده دارد و دیگر عوامل فیلم عبارت‌اند از سولماز همت زاده (دستیار تهیه)، سمیه حصاری و رسول کیا پاشا (نویسندگان فیلم‌نامه)، فرخ مجیدی(مدیر تصویربرداری)، فرهاد تبریزی (مدیر صدابرداری)، روزبه کلباسی (تدوین)، آبتین برقی(طراح صحنه و لباس)، محمد قومی (طراح چهره‌پردازی)، فاطمه حیدری (مدیر تولید)، سعید اژدر (جانشین تولید)، حمزه امیدی (مشاور حقوقی)، حبیب قلی زاده (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، شرکت "هورشید فیلم" (مجری طرح)، احمدرضا حجار زاده و الهه حاجی‌زاده (امور رسانه و روابط عمومی).

حسین تبریزی فیلم "افسونگر" را نیز با بازی پژمان بازغی، لیلا اوتادی و شقایق فراهانی در نوبت اکران عمومی دارد که از هفته نخست دی‌ماه در سینماهای کشور به نمایش درمی‌آید.