سرویس سینمایی هنرآنلاین: رامین پرچمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به هنرآنلاین، گفت: در حال تمرین نمایشی به ‌نام "آنتیگونه" به کارگردانی پوریا عبدی هستم. این نمایش، برداشتی از "آنتیگونه" سوفوکل است و ایوب قاسمی نمایشنامه‌اش را نوشته است. درواقع کلیت داستان به "آنتیگونه" سوفوکل مربوط است و نمایش در فضایی امروزی و در یک اردوگاه جنگی در عصر حاضر می‌گذرد.

وی ادامه داد: قرار است تا یک ماه دیگر نمایش را روی صحنه ببریم، اما از مکان اجرا اطلاعی ندارم. البته اجرای این نمایش طولانی‌مدت خواهد بود. همچنین برنامه دیگری دارم که اگر به سرانجام برسد از 13 آذرماه کلید می‌خورد. تصمیم دارم هر شنبه در تماشاخانه استاد فنی‌زاده، برنامه نمایشنامه‌خوانی برگزار کنم. نکته مهم این برنامه، زمان، ساعت و مکان ثابت است. برنامه این نمایشنامه‌خوانی‌ها را تا پایان سال ریخته‌ام و با چند نفر از دوستان صحبت کرده‌ام. تعدادی از گروه‌ها آماده هستند و چند گروه دیگر نیز در حال آماده شدن هستند و کارگردانی تمامی این نمایشنامه خوانی‌ها بر عهده خودم خواهد بود.

بازیگر سریال " در پناه تو" درباره حضور در آثار سینمایی نیز بیان کرد: به زودی یک فیلم سینمایی را شروع خواهم کرد که برای گروه هنر و تجربه تولید خواهد شد. ضمن اینکه قرارداد بازی در فیلم سینمایی "175 غواص" را هم دارم که این فیلم نیز به زودی کلید می‌خورد، من در این فیلم نقش یکی از منافقین را بازی می‌کنم، آن‌طور که اعلام شده است فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر تولید می‌شود.

پرچمی درخصوص برنامه "حاشیه در حاشیه" که در فضای مجازی و آپارات منتشر می‌شود نیز گفت: این برنامه به حواشی زندگی آدم‌های معروف می‌پردازد و تنها محدود به سینما، ورزش و حتی اشخاص سیاسی کشور خودمان نمی‌شود. نگاهمان بین‌المللی است و به زندگی تمام افراد سرشناس جهان می‌پردازیم.

وی افزود: هر برنامه "حاشیه در حاشیه" 45 دقیقه زمان دارد. که در هر قسمت آیتم‌های مختلفی داریم، ولی گفت‌وگوی اصلی و ویژه‌مان در هر برنامه کاملاً متفاوت است، تاکنون افرادی چون شهاب حسینی و نسرین مقانلو در مقابل دوربین "حاشیه در حاشیه" نشسته‌اند و قرار است از یک ماه آینده به روی سایت آپارات برود.

بازیگر فیلم سینمایی "ضیافت" درباره تفاوت این برنامه با برنامه‌های تی وی پلاس اظهار کرد: برنامه ما کاملاً متفاوت است و ما نگاهمان به اخبار، زرد نیست. تی وی پلاس خودش به شایعات دامن می‌زند، ولی ما تلاشمان این است که حواشی و موضوعات را آسیب‌شناسی کنیم و با دیدی دیگر به حواشی نگاه کنیم.

این بازیگر که مدت‌هاست در تلویزیون حضور ندارد، دراین‌باره گفت: به صورت رسمی به من اعلام نشده است که ممنوع‌الفعالیت هستم یا نه و با این که در برنامه تلویزیونی هم حضور یافتم، اما از تلویزیونی پیشنهادی برای برنامه و یا بازی ندارم و به همین دلیل خودم هم نمی‌دانم که می‌توانم در رسانه ملی حضور داشته باشم یا خیر.