سرویس سینمایی هنرآنلاین: سریال "همسایه‌ها" با فضائی طنز بعد از پایان ماه صفر در کنداکتور برنامه‌ها جایگزین سریال "هشت و نیم دقیقه" شهرام شاه حسینی می‌شود که هم‌اکنون به قسمت‌های پایانی نزدیک شده است.

سریال "همسایه‌ها" پیش از این به کارگردانی آرش معیریان در حال تولید بود، اما به دلیل عارضه‌ای که برای این کارگردان پیش آمد، تیم تولید تغییر کرد و در ادامه مهران غفوریان کارگردانی مجموعه را برعهده گرفت.

پس از یک هفته وقفه در تولید، کار با تغییراتی در فیلمنامه از چهارشنبه 5 آبان ماه شروع شد. مانی اسکندری طراح گریم جایگزین علی بهرامی‌فر و احسان سجادی حسینی نیز دستیار اول کارگردان انتخاب شد.

جواد رضویان (کاووس)، بهاره رهنما (تمدن)، مهران غفوریان (بیگی)، سیروس گرجستانی (پرویز)، حسین سلیمانی (میلاد)، سیاوش گرجستانی (فرزین)، سپند امیرسلیمانی (سامان)، نعیمه نظام دوست (کمندانی)، آرام جعفری (فرناز)، سمانه پاکدل (گلناز)، محمود جعفری (آقای دیباج)، پوراندخت مهیمن (خانم کوشکی) و اصغر سمسارزاده ( تمدن) بازیگران اصلی سریال هستند و مهدی امینی خواه، حسین فرخی، گیتی معینی، محمد برسوزیان، مختار سائقی و مهدی دانایی مقدم از بازیگران مهمان پروژه هستند.

"همسایه‌ها" در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای و به تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط احمدی برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است.