سرویس سینمایی هنرآنلاین: سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت:  در چند روز آینده سریال 15 قسمتی  "عبور از مه" به کارگردانی رضا بهشتی  کلید می‌خورد. بخشی از این سریال در تهران و بخشی دیگر در یکی از روستاهای بهشهر در شمال کشور  ضبط می‌شود. در این سریال نقش واریش را بر عهده دارم که معلم یک روستاست و یکسری اتفاقات برایش رخ می‌دهد که قصه سریال را شکل می‌دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر سریال "بازگشت" به کارگردانی حسین عامری را نیز دارم که در 13 قسمت تولید شده و تا یک ماه آینده از تلویزیون پخش می‌شود. در این سریال نقش دختری به نام سحر را بازی می کنم که دختر یک خانواده است و داستان سریال حول و حوش این خانواده می‌گذرد.

بازیگر سریال "برادر" درباره فعالیتش در سینما نیز بیان کرد: در فیلم سینمایی" چهل کچل" به کارگردانی صادق صادق دقیقی بازی داشتم. پیش از این نیز در فیلم "بزرگمرد کوچک" با این کارگردانی همکاری کرده بودم و خط فکری او را می‌شناختم. وقتی پیشنهاد حضور در این فیلم را به من دادند با این که  نقش کوتاهی بود آن را پذیرفتم. در این فیلم نقش زنی به نام ماجان را ایفا می‌کنم که یک زن روستایی است و به زبان مازنی صحبت می‌کند. برایم جذابیت داشت و کوتاهی نقش اهمیتی نداشت.

سوگل طهماسبی در چهل کچل

طهماسبی در نمایی از فیلم "چهل کچل"

طهماسبی با اشاره به قصه این فیلم گفت: داستان این فیلم درباره یک باور محلی است اما این باور محلی افسانه نیست، در واقع موضوع اصلی آن درباره سیل است که قهرمان قصه سعی دارد در مقابل طبیعت و بلایای آن بایستد. پژمان بازغی نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند و رضا ناجی، مریم بوبانی، ونوس حسن کانلی نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.