سرویس سینمایی هنرآنلاین: از هاتف علیمردانی کارگردان به زودی فیلم " هفت ماهگی" روی پرده سینماها می‌رود.

او که این روزها سخت مشغول کار روی فیلم سینمایی " آباجان" است، درباره وضعیت نهایی این فیلم به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: در حال حاضر مشغول ضبط موسیقی فیلم "آباجان" هستیم که بخش‌های مربوط به موسیقی نواحی فیلم  توسط خانم افسانه جهانگیری  یکی از خوانندگان نواحی ایران در حال ضبط است و در قسمت پایانی فیلم از صدای ایشان بهره خواهیم گرفت. صدای او پیش از این  در موسیقی فیلم " گبه" نیز استفاده شده است.

کارگردان " کوچه بی‌نام" افزود: در عین حال مشغول  بخش جلوه‌های ویژه فیلم نیز هستیم که به کندی پیش می‌رود. متاسفانه این بخش در سینمای ایران بسیار زمان بر است و برای رسیدن به آنچه نیاز داریم باید وقت بسیاری صرف کنیم. با توجه به اینکه انجام جلوه‌های ویژه بصری "آباجان" یک کار سنگین  است امیدوارم بتوانیم آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

فیلم آباجان

علیمردانی درباره موضوع "آباجان" و نزدیکی آن به فیلم‌های قبلی خود نیز عنوان کرد: این فیلم در ادامه همان سینمایی است که دغدغه‌اش را دارم. همان سینمای مستندگونه فیلم‌های قبلی را در "آباجان" نیز حفظ کردم. در واقع برای من  شهودی بودن واقعیت‌ها و کاراکترها مهم است. سعی کردم دراین اثرم نیز این فضا حفظ شود؛ تنها تفاوت آن با سایر آثارم این است که  اتفاق در زمان و مکانی دیگر شکل می‌گیرد.

داستان این فیلم در دهه شصت می‌گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها روایت می‌شود. علیمردانی خود تهیه‌کنندگی فیلم جدیدش را نیز بر عهده دارد. فاطمه معتمدآریا، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، فریبا متخصص، حمیدرضا آذرنگ، محمدرضا غفاری و ... در "آباجان" به ایفای نقش می‌پردازند.