اولین آنونس رسمی فیلم شرکت دیزنی توانست رکورد فیلم "پنجاه طیف تاریک‌تر" را جابجا کند.

سرویس سینمایی هنرآنلاین: آنونس فیلم "دیو و دلبر" (Beauty and the Beast) با بازی اما واتسن دوشنبه منتشر شد و در 24 ساعت اول پخش، 127.6 میلیون بازدید داشت.

به این ترتیب، "دیو و دلبر" به کارگردانی بیل کاندون توانست رکورد فیلم "پنجاه طیف تاریک‌تر" (114 میلیون بازدید) را بشکند که خود رکورد فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" (112 میلیون بازدید) را جابجا کرده بود.

رکورد به دست‌آمده، تمام پلت‌فرم‌های دیجیتال شامل یو‌تیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام و... را شامل می‌شود. روایت سینمایی جدید از داستان معروف "دیو و دلبر" در یوتیوب 9.8 میلیون بازدید داشت، در حالی که در فیس‌بوک 29 میلیون بار و در صفحه اما واتسن 27 میلیون بار دیده شد.

ماه مه پیش، اولین تیزر رسمی "دیو و دلبر" در 24 ساعت اول 91.8 میلیون بازدید شد.

واتسن و دن استیونز نقش‌های اصلی "دیو و دلبر" را بازی می‌کنند که 17 مارس 2017 روانه سینماها می‌شود. یوان مگرگور، ایان مکلن، استنلی توچی، اودرا مکدانلد و اما تامپسن صداپیشه‌های فیلم هستند که روایتی زنده از فیلمی انیمیشن به همین نام تولید دیزنی در 1991 است.

داستان درباره زنی جوان به نام بل است که یک دیو پدر او را در قصر خود زندانی کرده است. بل با تمام ترس‌هایش با اسباب و اثاثیه قصر دوست می‌شود و یاد می‌گیرد به دیو فراتر از ظاهرش نگاه کند.