سرویس  سینمایی هنر آنلاین: بهرام گوهری عکاس و کارگردان سینما در گفتگو با هنرآنلاین گفت: فیلمبرداری فیلم "مثل یک عاشق" که در حقیقت اولین تجربه من در ساخت فیلم بلند سینمایی است تمام شده و من در حال تدوین این فیلم هستم.

وی ادامه داد: این فیلم که نویسندگی و کارگردانی آن را خودم به عهده داشتم روایتی از یک عشق را در قاب‌هایی متفاوت به تصویر می‌کشد. روایت ساده و سرراستی از یک قصه عاشقانه که در آن من بارویا نونهالی، لیلا زارع و امین زندگانی همکاری کردم.

این فیلمساز گفت: من تصمیم دارم که بعد از ساخت و اکران"مثل یک عاشق" عواید فروش این فیلم  را به نفع خیره‌ها اهدا کنم اما این اتفاق مبنی بر گرفتن مجوز برای اکران این فیلم است که امیدوارم زودتر اتفاق بیافتد.

گوهری گفت: پیش از این و بعد از سال‌ها عکاسی کردن من تنها چند فیلم کوتاه و مستند ساخته بودم و آن تجربه‌ها سرانجام به این نقطه و ساخت این فیلم رسیده است. من در حال حاضر و تا مدتی قصد ندارم نمایشگاه عکس برپا کنم و بیشتر توان خود را بر روی فیلمسازی گذاشته‌ام.

بهرام گوهری متولد ۱۳۶۲ پیش از این به عنوان عکاس حرفه‌ای در عرصه سینما و عکاسی هنری شناخته شده است. وی ساخت چندین فیلم مستند و تالیف کتاب "چهره هنر" را در کارنامه دارد.