به گزارش هنرآنلاین، "ماجرای نیمروز" در آخرین مراحل پیش‌تولید قرار دارد و به تازگی احمد مهران‌فر و بابک حمیدیان به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. پیش از این حضور مهدی پاکدل، هادی حجازی‌فر و مهرداد صدیقیان قطعی شده بود.

"ماجرای نیمروز" دومین فیلم بلند سینمایی محمد حسین مهدویان پس از فیلم موفق "ایستاده در غبار" است که در جشنواره فجر و در اکران عمومی با استقبال روبرو شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

گفته می‌شود "ماجرای نیمروز" با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است.

از عوامل تولید "ماجرای نیمروز" می‌توان به: فیلمنامه: محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه‌های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه‌ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس: سحاب زری‌باف، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی و تهیه‌کننده: سید محمود رضوی اشاره کرد.

این فیلم هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است از اواخر آبان کلید بخورد. همچنین تمام صحنه‌ها در تهران و اطراف شهر فیلمبرداری می‌شود.

"ماجرای نیمروز" محصول موسسه سیمای مهر است.

اخباری که تا کنون از حواشی داستان "ماجرای نیمروز" در رسانه‌ها منتشر شده مورد تأیید عوامل این فیلم نیست و تنها منبع رسمی اخبار این پروژه مشاور رسانه‌ای است.