به گزارش هنرآنلاین، در این بخش 18 فیلم از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازند و انیمیشن "وقت خوابه" تنها نماینده ایران در این بخش از جشنواره Zero Plus می‌باشد.

این جشنواره از سال اول تأسیس  با هدف ارائه و همگانی کردن فیلم‌های با کیفیت که دارای یک جهان بینی مثبت ، خلاق و سازنده برای کودکان و نوجوانان باشند آغاز به کار کرد. همچنین تقویت ارزش‌های مشترک انسانی که شامل خانواده ، دوران کودکی ، دوستی ، مهربانی ، طبیعت و عشق به یک حرفه می‌باشد نیز از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره می‌باشد.

انیمیشن «وقت خوابه» به نویسندگی و کارگردانی مهناز یزدانی و تهیه کنندگی حسین نظرپور در یک قسمت ۷ دقیقه ای در گروه خردسال مرکز صبا تولید شده است. گفتنی است این انیمیشن امسال در بخش مسابقه چندین جشنواره معتبر بین المللی حضور داشته است، از جمله : جشنواره کودک و نوجوان VAFI  کرواسی ، جشنواره لوییزیانا آمریکا، جشنواره ZLIN  جمهوری چک ،جشنواره ROZAFA آلبانی ، جشنواره Tracce  ایتالیا ،جشنواره Anibar  کوزوو ، جشنواره Portsmouth  انگلیس و ... .

 سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوانان Zero Plus از 27 نوامبر تا سوم دسامبر2016 ( هفتم تا سیزدهم آذرماه 1395) در شهر Tyumen استان سیبری روسیه برگزار می‌شود.