به گزارش هنرآنلاین، علیرضا تابش در نخستین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: انتشار این شایعه، طرح برخی نام‌ها و تصمیم سازی برای وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

علیرضا تابش که در کارنامه‌اش سمت‌های مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می‌شود، بهمن‌ماه ١٣٩٣با تصویب هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی و حکم حجت اله ایوبی به سمت مدیرعامل این بنیاد سینمایی منصوب شد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از اهالی رسانه به دام شایعه‌سازان افتاده و به شایعات توجه می‌کنند.

تابش علت حضورش در مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز چهارشنبه و در نخستین روز کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد را دعوت از سوی دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.

وی گفت: بر اساس دعوتی که از من و هشت نفر از مدیران عامل مؤسسات و نهادهای وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وزیر، در این دو برنامه حضور یافتیم.

تابش خاطرنشان کرد: به جز مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، هشت تن دیگر از مدیران فرهنگی، شامل دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، رئیس پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، رئیس موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و دبیر هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی حضور داشتند.

وی گفت: خدمت به اهل فرهنگ و هنر در هر زمان و هر جایگاه باعث افتخار بوده و هست و گمانه‌زنی‌های مرتبط با سازمان سینمایی را تکذیب می‌کنم.