به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این جشنواره که در سومین دوره خود در مقیاس بزرگ‌تری نسبت به دو دوره قبل برگزاری می‌شود، مسائل زنان در جامعه و سوءمصرف مواد مخدر را موردتوجه قرار می‌دهد.

 عوامل فیلم کوتاه آیینه‌های پریده رنگ عبارت‌اند از:

نویسنده، کارگردان و طراح صحنه: سالم صلواتی، تصویربردار: مهدی کرمی، صدابردار: حسین قورچیان، تدوین: سالم صلواتی و توفیق امانی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر سنندج

فیلم‌های کوتاه «دیگر» به کارگردانی هادی عنانی، «رودخانه بی‌انتها» به کارگردانی محمد محمدیان، «پروانه‌ها» به کارگردانی عدنان زندی و «ماهی» به کارگردانی سامان حسین‌پور در سومین دوره این جشنواره حضور دارند.

سومین دوره جشنواره بین‌المللی Lake Champlain از تاریخ 16 تا 20 نوامبر برابر با 26 تا 30 آبان ماه در شهر موریسون‌ویل کانادا برگزار خواهد شد.

آیینه‌های پریده‌رنگ در جشنواره چالش صدا و تصویر ماکائو

فیلم کوتاه آیینه‌های پریده‌رنگ به کارگردانی سالم صلواتی همچنین در هفتمین دوره «جشنواره چالش صدا و تصویر» در کشور ماکائو به نمایش درمی‌آید.

قابل ذکر است: فیلم‌های کوتاه «اردوگاه پناهندگان» به کارگردانی سعید نقویان و «اندازه انعکاس» به کارگردانی شایان فتحی نیز در این دوره جشنواره حضور دارند.

جشنواره چالش صدا و تصویر ماکائو با هدف تقویت سینما در منطقه و با تمرکز بر نمایش آثار حرفه‌ای و آماتور از سراسر جهان از تاریخ 1 تا 6 دسامبر برابر با 11 تا 16 آذرماه برگزار خواهد شد.