سرویس سینمایی هنرآنلاین: آنونس تریلر اکشن "جان ویک: فصل 2" (John Wick: Chapter 2) با بازی کیانو ریوز منتشر شد.

این فیلم دنباله فیلم "جان ویک" است که در 2014 با بودجه‌ای حدود 20 میلیون دلار ساخته شد و در نهایت در دنیا 86 میلیون دلار فروخت. ریوز در فیلم اول نقش جان ویک را بازی کرد، کسی که قبلا یک قاتل حرفه‌ای بوده است و اکنون توسط یکی از دوستان قدیمی‌اش که ماموریت دارد او را به قتل برساند، تعقیب می‌شود.

ریوز در فیلم جدید بار دیگر به نقش جان ظاهر شده است. این بار یکی از همکاران سابق جان با او تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد برای در دست گرفتن کنترل انجمن بین‌المللی قاتلان حرفه‌ای، به او کمک کند. جان به رم می‌رود و در آنجا با تعدادی از خطرناک‌ترین قاتلان دنیا روبرو می‌شود.

چاد استاهلسکی کارگردان اولین "جان ویک"، فیلم جدید را هم کارگردانی کرده است. کامان، بریجیت ماناهان، ایان مک‌شین، جان لگیزامو و لارنس فیشبرن، از دیگر بازیگران "جان ویک: فصل 2" هستند که 10 فوریه 2017 روی پرده سینماها می‌رود. شرکت سامیت اینترتینمنت پخش‌کننده فیلم است.

ریوز 52 ساله، بیش از همه با سری فیلم‌های "ماتریکس" ساخته واچوفسکی‌ها شهرت دارد. "آیداهو خصوصی من"، "دراکولا"، "هیاهوی بسیار درباره هیچ"، "بودا کوچک"، "سرعت"، "حس کردن مینه‌سوتا"، "حامی شیطان" و "کنستانتین"‌ از دیگر فیلم‌های ریوز هستند که در بیروت، لبنان به دنیا آمده است.