سرویس سینمایی هنرآنلاین: هرچند جانی دپ در اولین آنونس فیلم "دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه‌ نمی‌گویند" (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)‌، دیده نمی‌شود، اما حضور شخصیت جک اسپارو با بازی او کاملاً حس می‌شود.

در این آنونس که یکشنبه شب منتشر شد، کاپیتان سالازار با بازی خاویر باردم با دیدن عکسی از اسپارو از شخصیت برنتن توئیتس می‌پرسد که دزد دریایی معروف را می‌شناسد. او پاسخ می‌دهد: فقط اسمش رو شنیدم.

سالازار می‌گوید: اسپارو رو پیدا کن و پیغام کاپیتان سالازار رو بهش برسون. بگو مرگ مستقیم داره می‌آد پیشش.

از سال گذشته که جری بروکهایمر، تهیه‌کننده سری فیلم‌های "دزدان دریایی کارائیب"، اولین عکس از بازگشت جانی دپ در نقش اسپارو را در توئیتر منتشر کرد، عکس دیگر یا تصویری از این فیلم جدید این مجموعه منتشر نشده بود.

تولید پروژه "مردان مرده قصه‌ نمی‌گویند" سال گذشته کمی به مشکل خورد و این زمانی بود که دپ هنگام فیلمبرداری در لوکیشنی در استرالیا از ناحیه دست آسیب دید. او به آمریکا بازگشت تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

فیلمبرداری "مردان مرده قصه‌ نمی‌گویند" فوریه 2015 آغاز شد. این فیلم 26 مه 2017 روی پرده سینماها می‌رود.

پنجمین فیلم "دزدان دریایی کارائیب" را اسپن ساندبرگ و یواخیم رونینگ کارگردانی کرده‌اند. این دو کارگردان نروژی سازنده فیلم " Kon-Tiki" هستند که در 2012 نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان بود.

اورلاندو بلوم، کایا اسکودلاریو و پل مکارتنی از دیگر بازیگران "مردان مرده قصه‌ نمی‌گویند" هستند.

اسپارو در فیلم جدید باید با کاپیتان سالازار اهریمنی، دشمن قدیمی خود روبرو شود. سالازار رهبر یک گروه از دزدان دریایی مرده است که روح آن‌ها از "مثلث شیطان" گریخته و هدفشان کشتن تمام دزدان دریایی از جمله اسپارو است.

چهار فیلم قبلی این مجموعه در مجموع حدود 3.7 میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند. فیلم سوم بیش از یک میلیارد دلار به دست آورد.