سرویس سینمایی هنرآنلاین: آنجلینا جولی دوشنبه پیش بعد از دو سال ازدواج با برد پیت، با ارائه مدارک قانونی به دادگاه درخواست طلاق داد.

اکنون یک منبع به یو‌اس ویکلی گفته است که بازیگر 41 ساله از هفته پیش تاکنون به هیچ یک از تماس‌های پیت پاسخ نداده است. او تمام شماره‌های پیت و پیامک‌های او را بلاک کرده است.

پیش از این گزارش داده شد که تصمیم جولی برای جدایی از پیت 52 ساله، پیت را کاملاً از پا درآورده است. یکی از نزدیکان جولی و پیت گفت: پیت در خودش است و گریه می‌کند. او کاملاً غافلگیر شده و نمی‌داند چرا جولی این تصمیم را گرفته است. جولی دوشنبه شب در آخرین ساعت کاری دادگاه مدارک خود را ارائه داد. پیت در آن لحظه وکیلی نداشت.

این منبع همچنین گفت: جولی قبلاً هم تهدید کرده بود از پیت جدا می‌شود، اما پیت فکر نمی‌کرد این کار را انجام بدهد. پیت بسیار آشفته است، اما سعی می‌کند بچه‌ها تا حد امکان شرایط خوبی داشته باشند.

جولی و پیت از سال 2004 با هم بودند و اوت 2014 ازدواج کردند. رابرت آفر وکیل جولی هفته پیش در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس تأیید کرد که جولی "برای سلامت خانواده" درخواست طلاق داده است. جولی خواستار آن شده است که حضانت شش فرزندشان - مداکس 15 ساله، پکس 12 ساله، زهرا 11 ساله، شایلو 10 ساله و ناکس و ویوین دوقلوهای هشت ساله - را بر عهده بگیرد. جولی نمی‌خواهد پیت حضانت مشترک داشته باشد. گفته شده است که پیت از دوشنبه پیش تاکنون بچه‌ها را ندیده است.

از هفته پیش درمورد دلیل جدایی زوج معروف هالیوود نظریه‌های مختلفی مطرح شده است. یکی این که گفته شده است پیت پنج روز قبل از ماجرا در سفری خانوادگی با جت شخصی به لس آنجلس، مست بوده و در توقفی در مینه‌سوتا در حال دعوا با مداکس بزرگ‌ترین پسرش دیده شده است.

جولی 15 سپتامبر از همسرش جدا شد، در حالی که پیش از این تاریخ برای خودش و بچه‌ها خانه‌ای با اجاره ماهیانه 95 هزار دلار گرفت. یک منبع در گفت‌وگو با دیلی میل تأیید کرد جولی این خانه را سه هفته پیش از آنکه در روز 19 سپتامبر درخواست طلاق خود را به دادگاه ارائه کند، اجاره کرده است.

جولی و پیت اخیراً در فیلم "کنار دریا" (By the Sea) همبازی بودند. آن به فیلم به کارگردانی و نویسندگی جولی سال 2015 فیلم افتتاحیه جشنواره موسه فیلم آمریکا بود. داستان درباره زوجی است که می‌کوشند رابطه خود را از نو بسازند.