سرویس سینمایی هنرآنلاین: به تازگی تیزر کتاب "رویای نیمه شب" نوشته حجت الاسلام مظفر سالاری توسط اصغر عباسی تولید شده است که در آن ماه‌چهره خلیلی، عباس غزالی، ثریا قاسمی، مهدی فقیه و... به ایفای نقش می‌پردازند.

خلیلی که دراین تیزر در نقش ملکه آن شهر ایفای نقش می‌کند، دراین باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این تیزر درباره کتابی با همین عنوان تولید شده است، یک رمان عاشقانه زیبا که بیش از هرچیز تصویری است. وقتی این کتاب را می‌خوانید باید قدرت خلاقیت بالایی داشته باشید و بتوانید تصاویر را در ذهن تجسم کنید. کار بیشتر در حال رفت و آمد به گذشته و حال و به نوعی سفر در زمان است. به تصویر کشیدن چنین داستانی کار بسیار سختی است، آن هم در یک مدت زمان کوتاه هفت دقیقه‌ای. من در این کار، نقش ملکه آن شهر را بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که پذیرفتم دراین تیزر حضور داشته باشم این بود که اولاً تبلیغ کتاب است و خواندن کتاب هم برایم مهم است، چرا که تبلیغات به فروش کتاب و مطالعه بیشتر کمک می‌کند، ضمن این که تصویر همواره در ذهن مخاطب بیشتر از کلمه برجای می‌ماند، وقتی می‌توان در هفت دقیقه تصاویری را نشان داد که در جذب مخاطب برای خوانش کتاب کمک کند، قطعاً در زمینه‌های دیگر نیز می‌تواند مؤثر واقع شود و امیدوارم بیشتر دراین مورد کار شود.

 

خلیلی افزود: امیدوارم روزی نسخه سینمایی "رویای نیمه‌شب" را ببینم و تا جایی که اطلاع دارم گروه در فکر تولید فیلم سینمایی آن هست. به سینمای ایران نیز تبریک می‌گویم چرا که یک نویسنده جدید به آن اضافه شده است.

بازیگر سریال "در چشم باد" درباره فعالیت‌های اخیر خود اظهار کرد: در حوزه تئاتر به تازگی نمایش "دپوتات" را پشت سر گذاشتم که تجربه خوبی بود، من با اینکه در رشته نمایش تحصیل کردم، اما تاکنون این فرصت را نداشتم که در این عرصه فعالیت کنم و وقتی حضور در این نمایش پیشنهاد شد و اجرا کردیم، برایم تجربه خوبی بود و جالب بود که بعد از آن پیشنهاد‌های مختلفی برای حضور در صحنه تئاتر داده شد و خوشحالم از این اتفاق، چرا که تئاتر در کشور در حال رونق گرفتن است و متن‌های خوبی هم استفاده می‌شود. قطعاً اگر کار خوبی در این عرصه پیشنهاد داده شود، می‌پذیرم.

خلیلی در خاتمه عنوان کرد: از هفته آینده اولین کار سینمایی فلورا سام در مقام کارگردان با عنوان "نیمکت" کلید می‌خورد. تلاش می‌شود فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود و از سوی دیگر منتظر اکران فیلم "یادم تو را فراموش" کار آقای علی عطشانی هستم. تیزر کتاب" رویای نیمه شب" را می‌توانید اینجا ببینید...