سرویس سینمایی هنرآنلاین: منیژه حکمت تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره این دوره جشنواره فیلم فجر به هنرآنلاین، گفت: خیلی خوشحالم که عرصه سینما به دست کارگردان‌های فیلم اولی افتاده است. در این چند روز فیلم‌های خوبی از بخش هنر و تجربه و فیلمسازان جوان دیده‌ام.

تهیه‌کننده فیلم "خماری" به کارگردانی داریوش غذبانی در ادامه بیان کرد: اتفاق خوب دیگری که امسال شاهد آن بودم، سالن‌های جشنواره در سطح شهر است. مدت‌ها بود که صف‌های طویل مقابل سینماهای جشنواره تشکیل نمی‌شد، اما امسال دوباره در هر گوشه از شهر تهران که جشنواره برگزار می‌شود، طیف دوستداران سینما را هم می‌بینیم.

حکمت درباره فیلم‌های روز چهارم جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره گفت: اولین فیلمی که به نمایش در آمد مستند"رویای دم صبح" به کارگردانی مهرداد اسکویی بود. بیش از هر موضوعی این مستند فیلم "زندان زنان" را برایم تداعی کرد. هر لحظه از این مستند برای من قابل درک بود.

این کارگردان سینما در پایان بیان کرد: در یک ماه گذشته سرگرم نوشتن و نگارش فیلمنامه اخیرم بودم که به زودی آن را مقابل دوربین فیلمبرداری خواهم برد. علاوه بر آن نقش اول زن این فیلم را هم انتخاب کرده‌ام. به همین دلیل با انرژی بیشتری درصدد هستم تا نگارش فیلمنامه به پایان برسد.