سرویس سینمایی هنرآنلاین: آرنولد شوارتزنگر در این عکس که روز شنبه منتشر شد، مقابل مجسمه برنزی بزرگ خود بیرون مرکز گردهمایی کلمبوس مرکز ایالت اوهایو آمریکا، خوابیده است.

شوارتزنگر 68 ساله در شرح این عکس نوشته است: چقدر زمانه عوض شده است.

ستاره سری فیلم‌های "نابودگر" در سال 1970 زمانی که یک ورزشکار جوان و جویای نام بود، در مسابقات جهانی پرورش اندام که در تالار یادبود کهنه‌سربازها در کلمبوس برگزار شد، عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

او دوم مارس 2012 به این تالار - که تغییر کاربری داده و در قالب یک مرکز فعالیت می‌کرد - بازگشت تا از مجسمه برنزی خود به ارتفاع هشت فوت با وزن 580 پوند، رونمایی کند. یک نمونه کاملاً مشابه از همین مجسمه چند ماه قبل از آن در موزه شوارتزنگر در اتریش زادگاه آرنولد نصب شده بود. این مجسمه آرنولد جوان را در اوج دوران پرورش اندام نشان می‌دهد. هر دو مجسمه از روی یک مجسمه 22 اینچی که در 1979 توسط رالف کرافورد هنرمند ساکن آیداهو خلق شد، طراحی شدند.

آرنولد از 1989 هر سال یک جشنواره ورزشی در کلمبوس برگزار می‌کند که بیش از 170 هزار بازدیدکننده دارد.

آرنولد که از 2003 تا 2011 دو دوره فرماندار کالیفرنیا بود، تابستان امسال فیلم "پیدایش نابودگر" را روی پرده سینماها داشت که در آن بار دیگر در نقش یک سایبورگِ (روبات انسان‌نما) مسافر زمان ظاهر شده است. او سال 2015 در فیلم مستقل "مگی" نیز بازی کرد.

او امسال در جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ جایزه نماد طلایی یک عمر دستاورد را که بالاترین نشان این رویداد سینمایی است، دریافت و با شرکت در یک کارگاه آموزشی درباره مجموعه آثار خود صحبت کرد.