سرویس سینمایی هنرآنلاین: جرج کلونی، جک اوکانل و جولیا رابرتز بازیگران تریلر "هیولای پول" (Money Monster) به کارگردانی جودی فاستر هستند که از روی فیلمنامه‌ای نوشته آلن دی‌فیوره، جیم کوف و جیمی لیندن ساخته شده است.

کلونی در "هیولای پول" نقش لی گیتس یک چهره تلویزیونی را بازی می‌کند که به واسطه توصیه‌هایش در زمینه سهام به یک فرد مطرح در وال استریت تبدیل شده است. وقتی جوانی کارگر به نام کایل بادول (با بازی اوکانل) با توصیه‌ای بد همه پول خانواده‌اش را از دست می‌دهد، لی و تمام برنامه‌اش (که نام فیلم از آن گرفته شده) را در حال اجرای زنده گروگان می‌گیرد و تهدید می‌کند در صورتی که تا پایان وقت، سهام مورد نظر او بالا نرود، لی را می‌کشد. به تدریج تمام دنیا روی این جنون رسانه‌ای متمرکز می‌شود تا مشخص شود جان یک انسان چقدر ارزش دارد. در این حال، لی باید با کمک زنی که تهیه‌کننده برنامه است (با بازی رابرتز)، خود را زنده نگه دارد و همزمان از دروغ‌های مالی پرده بردارد.

داستان "هیولای پول" در زمان واقعی روی می‌دهد. این فیلم چهارمین تجربه کارگردانی فاستر بازیگر برنده دو جایزه اسکار بعد از فیلم‌های "تیت مرد کوچک" (1991)، "خانه‌ای برای تعطیلات" (1995) و "بیدستر" (2011) است. "هیولای پول" 13 مه (24 اردیبهشت 1395) اکران می‌شود.

اولین آنونس فیلم را اینجا ببینید.