سرویس سینمایی هنرآنلاین: منابع نزدیک به ورایتی تأیید کردند که دیزنی قصد دارد یک نسخه جدید از موزیکال "مری پاپینز" (Mary Poppins) تولید 1964 را مقابل دوربین ببرد که راب مارشال کارگردان فیلم موزیکال "در جنگل" قرار است آن را کارگردانی کند.

جان دی‌لوکا و مارک پلات که در "در جنگل" نیز با مارشال همکاری کردند، تهیه‌کنندگان پروژه جدید هستند.

منابع نزدیک به پروژه اعلام کردند داستان فیلم جدید 20 سال بعد از ماجراهای فیلم اول روی می‌دهد و با الهام گرفتن از قصه‌های کودکانه پی.ال. تراورس، ادامه ماجراهای دایه جادویی با خانواده بنکس را مورد توجه قرار می‌دهد.

فیلم اول با بازی جولی اندروز و دیک وان دایک داستان یک دایه است که در انگلستان پیش از جنگ جهانی اول برای کار پیش خانواده غمگین یک بانکدار می‌رود. "مری پاپینز" یک فیلم بسیار موفق از کار درآمد و در دنیا 100 میلیون دلار فروخت. "مری پاپینز" برنده پنج جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین بازیگر زن برای اندروز شد. فیلم جوایز اسکار بهترین موسیقی، ترانه ("Chim Chim Cher-ee")، تدوین و جلوه‌های تصویری ویژه را هم دریافت کرد.

دیزنی در چند سال اخیر با تولید نسخه‌های زنده از انیمیشن‌های کلاسیک مانند "آلیس در سرزمین عجایب" و "سیندرلا" به موفقیت‌های فراوان دست پیدا کرده است. اکنون این استودیو فیلم‌های زنده کلاسیک خود را مورد توجه قرار داده است.

راب مارشال سابقه برداشت سینمایی از نمایش‌های موفق در موزیکال و تبدیل آن به فیلم‌های سینمایی موفق را در کارنامه دارد. "در جنگل" سال گذشته تنها در دنیا 199 میلیون دلار فروخت، بلکه یک نامزدی اسکار دیگر برای مریل استریپ به همراه داشت.

مارشال برای موزیکال "شیکاگو" (2002) نامزد اسکار بهترین کارگردان شد. فیلم او نامزد 13 جایزه اسکار بود و در نهایت شش اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد. "خاطرات یک گیشا"، "نه" و "دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه" از دیگر فیلم‌های کارگردان 54 ساله آمریکایی است.