سرویس سینمایی هنرآنلاین: آرنولد شوارتزنگر قرار است در درام متکی بر شخصیت "478" که فیلمنامه‌اش نوشته خاویر گوجون فیلمنامه‌نویس اسپانیایی است، بازی کند. گوجون نویسنده فیلمنامه "دشمن" به کارگردانی دنی ویلنو با بازی جیک جیلنهال است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، "478" هنوز کارگردان ندارد، اما یک تهیه‌کننده معروف پشت کار است: دارن آرونوفسکی که این پروژه را از طریق شرکت خودش "پروتوزوا پیکچرز" تهیه می‌کند.

داستان درباره مردی است که همسر و دخترش را در یک سانحه هوایی از دست داده است. او برج مراقبت فرودگاه را مقصر این حادثه می‌داند و به دنبال انتقام است.

"478" قرار نیست یک فیلم کاملاً اکشن دیگر باشد، بلکه بیشتر حال و هوای درام مستقل "مگی" (Maggie) با بازی شوارتزنگر را دارد که از اوایل مه روی پرده سینماها رفته است. شوارتزنگر در این فیلم نقش پدری اهل ایالت‌های مرکزی آمریکا را بازی می‌کند که دختر نوجوانش (با بازی آبیگیل برسلین) توسط ویروسی که در سراسر کشور شیوع پیدا کرده و انسان‌ها را به زامبی‌های آدم‌خوار تبدیل می‌کند، آلوده شده است.

شوارتزنگر فیلم پرهزینه "پیدایش نابودگر" (Terminator Genisys) را هم آماده نمایش دارد که اول ژوئیه (10 تیر) اکران می‌شود.

همکاری با آرونوفسکی یکی از آرزوهای شوارتزنگر بود. او به‌تازگی در گفت‌وگو با ایندی‌وایر در پاسخ به این پرسش که در این مرحله از دوران کاری آیا فیلمسازانی هستند که مشتاق به همکاری با آن‌ها باشد، گفت: وقتی به چین رفته بودم با دارن آرونوفسکی ملاقات کردم. من و او با هم صحبت کردیم که آیا می‌توانیم فیلمی را باهم بسازیم. او فیلمساز بسیار بااستعدادی است که دوست دارم باهاش همکاری کنم، شاید فیلمنامه‌ای گیرمان بیایید... آرونوفسکی کارگردان فیلم‌هایی چون "عدد پی"، "مرثیه‌ای بر یک رؤیا"، "چشمه"، "کشتی‌گیر"، "قوی سیاه" و "نوح" است. او سال گذشته ریاست هیئت ‌داوران بخش مسابقه بین‌الملل شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم برلین را به عهده داشت.