سرویس سینمایی هنرآنلاین: "کنار دریا" (By the Sea) به کارگردانی آنجلینا جولی با بازی او و همسرش برد پیت، 13 نوامبر (22 آبان) در فصل جوایز سینمایی در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

"کنار دریا" اولین همکاری مشترک جولی و پیت بعد از "آقا و خانم اسمیت" در یک دهه پیش است. جولی این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی کرده است.

ملانی لورن، نیلس آرستروپ، ملویل پوپو و ریشار بورینژه دیگر بازیگران "کنار دریا" هستند. پیت نقش یک نویسنده آمریکایی را بازی می‌کند که همراه همسرش (جولی) در دهه 1970 به فرانسه می‌آیند و به تفریحگاهی آرام و خوش‌منظره در کنار دریا می‌روند، در شرایطی که زندگی زناشویی آنها دچار بحران شده است. لورن و پوپو نقش زوجی را بازی می‌کنند که تازه ازدواج کرده‌اند.

شرکت یونیورسال می‌گوید "کنار دریا" با الهام از سینما و تئاتر اروپا در دهه‌های 1960 و 1970 ساخته شده است. جولی و پیت تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

جولی گفت: این داستانی درباره یک ارتباط که به خاطر از دست دادن، از خط خارج شده است، استحکام عشق و راهی برای بهبود و پذیرش است. "کنار دریا" بعد از "در سرزمین خون و عسل" و "نشکسته" سومین تجربه کارگردانی جولی است.

ورایتی / 8 مه