سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم مستند "بتمن کوچولو: آرزویی که سراسر دنیا شنیده شد" (Batkid Begins: The Wish Heard around the World) به کارگردانی دانا نچمن، اولین بار در دنیا 24 ژانویه (4 بهمن) در جشنواره فیلم اسلم‌دنس به نمایش درمی‌آید. این مستند درباره مایلز اسکات پسربچه پنج ساله مبتلا به سرطان خون است که می‌خواست برای یک روز بتمن باشد.

اکنون جولیا رابرتز بازیگر آمریکایی قصد دارد از روی این فیلم مستند یک فیلم بلند داستانی تهیه و در آن بازی کند.

سال 2013 یک بنیاد غیر انتفاعی به نام "آرزو کن" برای برآورده کردن آرزوی مایلز در یک برنامه بی‌سابقه، مسئولان و حدود 25 هزار نفر از ساکنان شهر سان فرانسیسکو را بسیج کرد و یک عملیات امداد و نجات نمادین ترتیب داد که در آن "بتمن کوچولو" شهر را نجات داد.

به گفته مقام‌های شهر، برنامه‌ریزی، هماهنگی و امور لجستیکی این برنامه دست کمی از یک عملیات واقعی نداشت. صدها مامور پلیس و آتش‌نشان سان فرانسیسکو در این برنامه حضور داشتند که با استقبال جهانی روبرو شد و حدود دو میلیون نفر در رسانه‌های اجتماعی در آن مشارکت داشتند.

رابرتز فیلم "بتمن کوچولو" را با همکاری لیزا گیلان و ماریسا یارز گیل، شرکای خود در شرکت "رد ام فیلمز" تهیه می‌کند.

رابرتز 47 ساله برای فیلم "ارین براکوویچ" (2000) برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد. او برای فیلم‌های "ماگنولیاهای پولادین"، "زن زیبا" و "آگست : اوسیج کانتی" هم نامزد اسکار بوده است.

ورایتی / 23 ژانویه