سرویس سینمایی هنرآنلاین: جاش برولین، جرج کلونی، رالف فاینس، تیلدا سوئینتن، فرانسیس مکدارمند، چانینگ تیتم، اسکارلت جوهانسن، آلدن ارنرایک و جونا هیل، گروه بازیگری فیلم "درود بر سزار!" (Hail Caesar!) را شکل می‌دهند.

داستان فیلم جدید جوئل و ایتن کوئن در هالیوود دهه 1950 روی می‌دهد و یک روز از زندگی یک کارچاق‌کن استودیوهای هالیوودی را به تصویر می‌کشد که باید کلی مشکل را حل کند. نقش کارچاق‌کن را برولین بازی می‌کند. این شخصیت بر مبنای ادی منیکس یکی از مدیران شرکت مترو گلدوین مه‌یر در آن سال‌ها شکل گرفته است.


جرج کلونی و جوئل کوئن

کلونی در "درود بر سزاز!" در نقش یک بازیگر ظاهر شده است. در اولین عکس‌های منتشر‌شده از فیلم، کلونی در قامت فرمانروای رومی دیده می‌شود.

برادران کوئن فیلمنامه را نوشته‌اند و فیلم جدید خود را با همکاری اریک فلنر و تیم بیوان از شرکت "ورکینگ تایتل فیلمز" تهیه خواهند کرد.

شرکت یونیورسال پیکچرز "درود بر سزار!" را 5 فوریه 2016 روانه سینماها می‌کند. این در حالی است که فیلم‌های اخیر برادران کوئن همه در فصل جوایز سینمایی افتتاح شدند. "درون لوئین دیویس" فیلم قبلی آن‌ها دسامبر 2013 اکران شد و "شهامت" دسامبر 2010 روی پرده رفت.

برادران کوئن سال 1997 برای "فارگو" برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شدند و سال 2008 با "«پیرمردها کشوری ندارند" سه جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه اقتباسی را دریافت کردند. آن‌ها در مجموع 13 بار نامزد اسکار بوده‌اند.

"تشنه خون"، "بزرگ کردن آریزونا"، "تقاطع میلر"، "بارتون فینک"، "وکیل هادساکر"، "بی‌رحمی تحمل‌ناپذیر»"، "لبووسکی بزرگ"، "ای برادر، کجایی؟"، "قاتلان پیرزن"، "پس از خواندن بسوزان" و "یک مرد جدی" از دیگر ساخته‌‌های کوئن‌ها است.