به گزارش هنرآنلاین، در این پیام آمده است: "سرکار خانم رخشان بنی‌اعتماد و جناب آقای فرید مصطفوی، کسب جایزه شیر نقره‌ای بهترین فیلمنامه در جشنواره ونیز برای فیلم "قصه‌ها" تاییدی بر شایستگی و نگاه غمخوارانه شما نسبت به مردم سرزمینتان است. انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران این موفقیت را به شما تبریک می‌گوید و امیدوار است سینماگران دردآشنا، شریف و متعهدی چون شما پیش و بیش از جشنواره‌های سینمایی خارجی در سرزمین خود قدر ببینند."

فیلم سینمایی "قصه‌ها" به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد شنبه شب موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه از هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم ونیز شد.

حبیب رضایی، محمدرضا فروتن، مهراوه شریفی‌نیا، گلاب آدینه، مهدی هاشمی، حسن معجونی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان، ریما رامین‌فر، عاطفه رضوی، پیمان معادی، باران کوثری، خسرو شهراز، فاطمه معتمدآریا، صابر ابر و فرهاد اصلانی بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم بنی‌اعتماد آمده است: گذر به هفت زندگی و آدم‌هایی است که در شرایطی نه استثنایی، در موقعیت‌هایی شبیه به بسیاری از ما و آدم‌های دیگر جامعه، زندگی را سر می‌کنند.