سرویس سینمایی هنرآنلاین: صبح امروز دوشنبه و همزمان با افتتاح پردیس سینمایی کوروش در غرب تهران، طی مراسمی از فیلم "شهر موش‌ها ۲" هم رونمایی شد. در این مراسم که با حضور مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر، محمدرضا جعفری جلوه رئیس بنیاد سینمایی فارابی، محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، غلامرضا فرجی، علی سرتیپی، منیژه حکمت، مرضیه برومند و فرهاد توحیدی در مجموعه سینمایی کوروش برگزار شد، فاضلیان مدیر پروژه مجتمع سینمایی کوروش با ابراز خرسندی از حضور مدیران سینمایی کشور گفت: خوشحالم که مجموعه سینمایی کوروش همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی "شهر موش‌ها ۲" افتتاح می‌شود. این مجموعه نماد ورود بخش خصوصی به صنعت سینما است. این مجموعه ۱۴ سالن سینما دارد که در کنار آن فضای بازی مناسبی برای کودکان در نظر گرفته شده است. امیدوارم این سالن‌ها با اکران فیلم‌هایی چون "شهر موش‌ها ۲" پررونق بماند.

پیش از نمایش فیلم، فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس "شهر موش‌ها ۲" متن نامه رئیس فرهنگستان موشی را خواند و پس از آن برگزیدگان مسابقه موش‌نام معرفی شدند. او گفت: رئیس فرهنگستان هنر موشی در این بیانیه گفته است عده‌ای اقدام به برگزاری مسابقات ادبی و هنری کرده‌اند که شایسته بود برگزاری چنین مسابقه‌ای تحت نظارت فرهنگستان هنر موشی برگزار شود.

منیژه حکمت تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در سخنانی پیش از نمایش فیلم گفت: "شهر موش‌ها ۲" فیلم کودک است و در این پروژه تمام ابعاد و پتانسیل‌های سرگرمی کشور و بالا‌تر از استانداردهای ایران برای کودکان لحاظ شده است. او با تاکید بر اینکه در این فیلم سخت روی پای خودمان ایستادیم ولی بخش خصوصی و محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی هم حمایت کردند‌، خاطرنشان کرد: در پروژه "شهر موش‌ها۲ " سرمایه‌گذاران بخش‌های صنعتی و خصوصی برای حضور در پروژه‌های فرهنگی اطمینان خاطر پیدا کردند و این امید را داریم که "شهر موش‌ها 2" پیوند هنر و صنعت را حفظ کند. علی سرتیپی دیگر تهیه کننده فیلم گفت: امیدوارم این فیلم سینمایی بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، البته اگر کسی هم این فیلم را دوست نداشت قبول کند که برای این کار زحمت بسیاری کشیده شده است. مرضیه برومند کارگردان این فیلم سینمایی گفت: من تمام تلاش خود را برای ساخت "شهر موش‌ها ۲" انجام دادم و امیدوارم که از آن خوشتان بیاید.

همچنین بازی آنلاین "موش‌وندان" را به عنوان هدیه تولید کنندگان فیلم به مخاطبان هدیه شد. "شهر موش‌ها ۲" از ۲۹ مرداد در سینما‌ها اکران عمومی خواهد شد. قرار بود حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در این مراسم حاضر شود که به دلیل تداخل برنامه‌هایش در این مراسم حضور نیافت.

گزارش تصویری مرتبط.