به گزارش هنرآنلاین، پس از برگزاری نشست رئیس جمهور با هنرمندان در تالار وحدت، داریوش اسدزاده بازیگر کهنه‌کار تئاتر، تلویزیون و سینما با مثبت ارزیابی کردن این ضیافت گفت: آقای رئیس جمهور بسیار با محبت سخن گفتند و سخنان او وزین و امیدوارکننده و برگزاری این نشست، کار بسیار خوبی بود.

او در ادامه در زمینه بازخورد سخنان رئیس جمهور در میان هنرمندان گفت: سخنان ایشان باعث شادی همه هنرمندان و حاضران در سالن شد و همه خوشحال بودند. به طوری که پس از پایان نشست شور و هیجان بر فضای آن جا و جمع هنرمندان و شرکت کننگان حاکم شده بود.

اسدزاده در خصوص نگاه دولت به هنر و هنرمندان پس از این به وعده‌های رئیس جمهور در این نشست اشاره کرد و افزود: هنرمند نیازمند آزادی بیان، کلام و حرکت است دولت باید در مسیری گام بردارد تا این آزادی بیش از پیش برای هنرمندان فراهم شود. من فکر می‌کنم برگزاری نشست‌هایی از این دست موفقیت بزرگی است و به دولت کمک می‌کند تا به سوی محقق شدن وعده‌هایش حرکت کند.

این بازیگر باسابقه در زمینه نحوه برخورد دولت با هنرمندان گفت: پس از سال‌ها به نظر می‌رسد که رئیس جمهور می‌خواهد به هنرمندان اهمیت بدهد و آن‌ها را درک کند. ما هم امیدواری زیادی به این دولت داریم و امیدواریم که وعده‌های رئیس جمهوری به زودی عملی شوند.

عنایت بخشی، بازیگر باسابقه تئاتر، تلویزیون و سینما نیز پس از نشست رئیس جمهوری با هنرمندان به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من امیدوارم که این سخنان روزی جامه عمل بپوشند. آقای رئیس جمهور باید تنها به وعده دادن اکتفا نکنند بلکه وعده‌هایشان را عملی کنند.

او با مثبت ارزیابی کردن سخنان رئیس جمهوری در این نشست افزود: حرف دیگری در این زمینه باقی نمی‌ماند. او سخنان بسیار خوبی ایراد کردند. البته باید دقت داشته باشند، خیلی‌ها این حرف‌ها را زده‌اند و این سخنان را گفته‌اند. مهم این است که به این حرف‌ها عمل کنند و وعده‌هایشان را محقق کنند. اگر چنین نشود هیچ رویداد جدیدی اتفاق نخواهد افتاد.

بخشی در پایان به شور و هیجان ایجاد شده در میان هنرمندان اشاره کرد و افزود: این اتفاق کمی نیست. هنرمندان در این نشست به رئیس جمهوری و سخنان ایشان اعتماد کرده‌اند و دولت باید قدر این اعتماد را بداند و با فعالیت در راستای همین سخنان، این اعتماد را دوچندان کند. در غیر این صورت اعتماد هنرمندان به طور کلی از میان خواهد رفت.