منیژه حکمت؛ تهیه‌کننده مجموعه "عقاید یک‌ آکتور سینما" در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین گفت: استقبال مردم از "عقاید یک آکتور سینما" خیلی خوب بوده است به طوری که در هفته اول توزیع آن بیش از صدهزار نسخه از این مجموعه به فروش رسید. پخش این مجموعه در شبکه نمایش خانگی با استقبال زیادی مواجه شده و من در ارتباط با مخاطبین بازخوردهای متفاوتی دریافت کردم.

حکمت درباره توزیع منظم این مجموعه گفت: ما تصمیم داریم که به طور منظم و سروقت "عقایدیک‌ آکتور‌ سینما" را در شبکه ویدئویی توزیع کنیم و هر هفته سر وعده خود با مردم بمانیم و توزیع منظم این محموعه از الویت های ما برای تولید و ساخت این مجموعه بود.

مجری طرح "عقاید یک آکتور سینما"، پگاه آهنگرانی و مدیرفیلم‌برداری آن بهمن کیارستمی است. این مجموعه با تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی‌ سرتیپی تولید شده و مصطفی خرقه‌پوش به عنوان سرپرست گروه تدوین با "عقاید یک آکتور سینما" همکاری داشته است.

این مجموعه‌ی ویدیویی شامل هشت دی‌وی‌دی و هر دی‌وی‌دی شامل دو قسمت است که به صورت هفتگی در بازار شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. سازندگان این مجموعه تلویزیونی امیدوارند حضور این هنرمندان در فضای صمیمی و طرح سوالات صریح درباره شرایط زندگی و عقاید ستاره‌های سینما و تلویزیون٬ بتواند به شناخت بیشتر مردم از این بازیگران منجر شود.