علی عطشانی کارگردان فیلم "شیطان شلوار لی می پوشد" درباره توقف این فیلم به خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: ادامه این کار منوط به تصمیم حبیب الله کاسه ساز است و فیلم در شرایط پیش تولید متوقف شد.

کارگردان "آقای الف" درباره متوقف شدن کار توضیح داد:پروژه فضای پیچیده ای پیدا کرده بود ، دلخوری پیمان عباسی ومشکل تهیه کننده هر دو با لیلا اوتادی باعث حاشیه های مختصری شد که طبیعی است یک پروژه را متوقف کند.

او به حرف هایش رای شورای صنفی را علاوه کرد: رای شورای صنفی این طور بود که لیلا اوتادی و حمید اعتباریان تا 20 روز فرصت دارند هزینه های فیلم را به حبیب الله کاسه ساز بپردازند ، این اتفاق نیفتاد و مالکیت "شیطان شلوار لی می‌پوشد" برای ساخت به کاسه ساز رسید.

کارگردان "در امتداد شهر" افزود: پیمان عباسی از دوستان خوب من است و فیلم نامه "شیطان ظلوار لی می پوشد " خوب از آب در آمده و من ایشان را تایید می کنم ،اما برا ی ساخت فیلم منتظر تصیمیم حبیب الله کاسه ساز هستیم.

سال گذشته فیلمنامه "شیطان شلوار لی می‌پوشد" قرار بود به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی کاسه‌ساز ساخته شود که پس از انتشار این خبر لیلا اوتادی بازیگر سینما مدعی شد که مالکیت فیلمنامه به وی تعلق دارد. از این رو شورای داوری اتحادیه تهیه‌کنندگان مدارک طرفین را در اختیار گرفت تا این مشکل برطرف شود.

البته مشکل این فیلم به این مساله منحصر نشد و حمید اعتباریان تهیه‌کننده نیز اختلافی بر سر این ساخت فیلم داشت. وی نیز مدعی شده بود که درخواست پروانه ساخت این فیلمنامه را داده است .لیلا اوتادی در خصوص شکایتش از پیمان عباسی این طور گفته بود: وقتی خواستم این کار را شروع کنم، سعی کردم خیلی حرفه‌ای وارد شوم، بنابراین با آقای عباسی برای نوشتن این فیلم‌نامه قرارداد بستم. ایشان این فیلنامه را در موعد مقرر تحویل نداد و بهانه‌اش بیماری یکی از افراد خانواده‌اش بود و من هم صبر کردم. چندین ماه تاخیر کرد تا بالاخره فیلمنامه را داد که البته همان موقع هم کامل نبود.

چیزی در حدود سیناپس را داد اما از من تقاضای کل مبلغ قرارداد را کرد و قول تکمیل فیلم‌نامه در بازنویسی نهایی را به من داد. من هم در همان خانه سینمای قدیم که ایشان را مجاب کرده بودند طبق قراردادش عمل کند، با ایشان تسویه حساب کردم اما متاسفانه ایشان با همکاری آقای عطشانی در بازنویسی نهایی نقش من را کم کردند و نقش مرد فیلم را پررنگ کردند که بتواند به یکی از دوستانشان نقش را بفروشند.

کاسه ساز اسفند سال گذشته اعلام کرد که رای اتحادیه تهیه‌کنندگان به نفع وی صادر شده است.