علی عطشانی کارگردان فیلم سه بعدی "آقای الف" به خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: در هفته پیش رو سالن سه بعدی سینما آزادی میزبان "آقای الف " می شود.

او افزود: در حال حاضر تست های لازم برای اکران این فیلم در سالن سه بعدی مربوطه در حال انجام است.

علی عطشانی درخصوص فروش "آقای الف" افزود: من از فروش فیلم راضی هستم چرا که فیلم تک سانس ، آن هم در سانس فوق العاده به نمایش در آمده است و با توجه به اکران در سینما آزادی به حتم روزهای بهتری را هم خواهد داشت.

کارگردان فیلم "تلفن همراه رئیس جمهور" در مورد فروش این فیلم هم توضیح داد: از فروش این فیلم هم راضی هستم در این چند رو زحول و حوش نود میلیون فروخته که نشانه خوبی است.

او حذف چند دقیقه از فیلم را به خاطر داشتن ریتم بهتر ذکر کرد و نه به خاطر ممیزی در محتوا.

علی عطشانی این روزها اکران این دو فیلم را به طور موازی بر پرده سینما دارد.

"تلفن همراه رئیس جمهور" داستان پیرمردی است که شغلش باربری است و قصد خرید سیم کارت و گوشی تلفن همراه را دارد که از قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور را می خرد و همین باعث می شود ماجراهایی پیش بیاید...

عومل اصلی تلفن همراه رئیس جمهور عبارتند از :

کارگردان: علی عطشانی/ نویسنده: جابر قاسمعلی/ مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست/ صدابردار: فرخ فدایی/ تدوین: حسین زندباف/ موسیقی: علیرضا کهن دیری/ صداگذار: حسین مهدوی/ بازیگران: مهدی هاشمی، نیکی کریمی، بهناز جعفری، اتیلا پسیانی، نیما شاهرخ شاهی، اکبر عبدی، علی دهکردی، حسام شجاعی، خشایار راد، ساناز قربانی/ تهیه کننده: محسن علی اکبری