به گزارش هنرآنلاین، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم در ابتدای این مراسم با تبریک اعیاد ماه شعبان و تشکر از گروه سینمایی هنر و تجربه که شرایط اکران این فیلم را فراهم کردند از بازیگران و سازندگان فلیم دعوت کرد تا به روی سن بیایند و گفت: ما این فیلم را در قرن گذشته ساختیم و در قرن جدید توانستیم اکران کنیم و در زمان ساخت این فیلم بسیاری از بازیگران جوان امروز در آن زمان نوجوان بودند.

وی ادامه داد: این فیلم سال ۹۸ ساخته شد و به دلیل بیماری کرونا مانند بسیاری از فیلم‌ها شرایط ساخت آن به کندی پیش رفت ولی سرانجام در سال ۱۴۰۰ آماده نمایش شد و خوشحالم که امروز شرایط اکران این فیلم در هنر و تجربه فراهم شده است.

شقایق فراهانی، امیر غفارمنش، علی استادی، علیرضا مهران، سام حسامی، مهشید جوادی، حمید رشید بازیگران فیلم و سجاد شهریاری کارگردان فیلم به روی سن حاضر شدند و در سخنان کوتاهی با تشکر از همه مخاطبان و ابراز خرسندی از نمایش این فیلم در گروه هنر و تجربه، ابراز امیدواری کردند تا فیلم مورد قبول مخاطبان قرار بگیرد و در تبلیغ آن ما را همراهی کنند.

پنجاه3

در پایان این مراسم و قبل از نمایش فیلم، محمد شایان خواننده جوان، ترانه‌ای را که قرار بود بر روی تیتراژ پایانی فیلم استفاده شود به صورت زنده اجرا کرد.

پنجاه4