به گزارش هنرآنلاین،بازیگر فیلم «شه‌سوار»  با بیان اینکه «شه‌سوار» تنها فیلمی است که در جشنواره چهل و دو دارد، گفت: البته فیلم دیگری هم داشتم که به این دوره از جشنواره نرسید.

او درباره یکنواخت شدن نقش‌هایش در سینما توضیح داد: من، نقش‌هایم را از بین پیشنهادهایی که به من می‌شود، انتخاب می‌کنم. به عقیده من غم و بدبختی یک تعریف واحد دارد و اینکه هر کس از چه دریچه‌ای و مسیری به آن غم می‌رسد متفاوت است، یکی عزیزی را از دست می‌دهد، یکی از نزدیک ترین عضو خانواده‌اش زندانی می‌شود و همین امر می‌تواند نشان دهنده متفاوت دلایل غمگینی باشد. نمی‌توان گفت گریه مادری که خانواده‌اش در حال از هم پاشیدن است با کسی که همسرش کشته شده یک شکل است، دلایل غمگین شدن با هم متفاوت است. من فکر می‌کنم نباید نقش‌ها با یکدیگر مقایسه شوند.

شه سوار

قاسمی با بیان اینکه تفاوت نقش برای زن‌ها در سینما دشوار است، افزود: یک سری نقش‌ها در حال تکرار هستند و به نحوی شبیه به هم هستند اما فکر می‌کنم از این به بعد اتفاق بزرگتری در زندگی کاری من خواهد افتاد چرا که من در هر ژانری که بازی کردم سعی کردم تمام جانم را برای آن کار بگذارم و خدا را شکر مردم از کارهایم چه ملودرام، چه کمدی و چه تراژدی راضی بودند و هر کاری که انجام دادم، رضایت مردم را به همراه داشته به همین دلیل منتظر می‌مانم تا پیشنهادات خوبی به من شود و بعد آن را بپذیرم به همین دلیل در این مدت کارهای بسیاری را هم رد کردم.

این بازیگر درباره نقش‌اش در فیلم«شه‌سوار» گفت: با آنکه کاراکتر فیلم از خودم دور بود اما آن را دوست داشتم و آنچه که من را به این نقش جلب کرد، دغدغه‌مند بودن آن مادر در فیلم بود.