به گزارش هنرآنلاین،مریم بحرالعلومی عضو هیات انتخاب و داوری بخش فیلم کوتاه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فجر بیان کرد: در زمینه تولید فیلم کوتاه باید به حضور و توان انجمن سینمای جوان اشاره کنیم؛ چرا که در حمایت از تولید فیلم اولی‌ها گل کاشتند و من همین جا از آنان تشکر می‌کنم.

او در ادامه افزود: با توجه به شرایط ملتهبی که جامعه طی دو سال گذشته پشت سر گذاشته است؛ همین که پرچم سینما و رقابت سینمایی به واسطه جشنواره فیلم فجر بالا است و همه در تکاپو برای رساندن فیلم‌هایشان هستند جای خدا قوت به برگزارکنندگان و فیلمسازان دارد و امیدوارم امسال هم شاهد درخشش فیلمسازانی باشیم که مستحق و شایسته درخشش هستند.

عضو هیات انتخاب و داوری بخش فیلم کوتاه با بیان اینکه قطعا سینمای کوتاه در دنیا به شکل تاثیرگذاری عمل می‌کند و ما در سینمای ایران هم شاهد موفقیت فیلمسازان و درخشش آثار آنان بودیم، افزود: تنوع آثار و نگاه چالشی که فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه به نگاه‌های مختلف دارند موجب شده شاهد درخشش بیش از پیش در این زمینه باشیم.

بحرالعلومی در پایان گفت: طبیعی است حضور در مهم ترین جشنواره داخلی فیلم یعنی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلمسازان جوان حائز اهمیت است و دریافت سیمرغ برای همه فیلمسازان اتفاق شیرینی است که این امر برای فیلمسازان فیلم کوتاه شیرین‌تر است.