گروه سینما هنرآنلاین: با پایان مهلت ارسال اثر به رویداد فیلمنامه‌نویسی «کودکان غزه»، بیش از 300 طرح فیلمنامه به این رویداد فرهنگی ارسال شده است.

به گزارش گروه سینما هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی و بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، بیش از 300 اثر در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی به دبیرخانه رویداد فیلمنامه‌نویسی کودکان غزه ارسال شده است.

 

رویداد فیلمنامه نویسی «کودکان غزه» با هدف «اشاعه فرهنگ مقاومت» و «توجه به مظلومیت کودکان فلسطین» در دو بخش طرح فیلمنامه بلند و کوتاه داستانی، به منظور زمینه‌سازی برای ساخت آثار ارزشمند در این حوزه برای شرکت در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، از بین طرح فیلمنامه‌های ارسالی، صاحبان آثار منتخب به جلسه داوری برای ارائه حضوری (PITCH)  دعوت می شوند و در نهایت، سه طرح فیلمنامه برتر رویداد، مورد حمایت بنیاد سینمایی فارابی برای نگارش فیلمنامه بلند سینمایی قرار می‌گیرند. همچنین به ۱۰ طرح فیلمنامه برگزیده رویداد نیز لوح تقدیر و جوایز مالی اهدا می‌شود.

 

اسامی صاحبان آثار منتحب در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

https://www.fcf.ir/news/ID/112483