گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلمنامه این پروژه که هنوز نامی برای آن برگزیده نشده، مدت‌هاست مرحله نگارش را پشت سر گذاشته و گفته می‌شود قرار است میسن لی، فرزند بروس لی در آن ایفای نقش کند. دن فوترمن، نویسنده فیلمنامه‌های «فاکس‌کچر» و «کاپوتی» فیلمنامه تازه‌ترین تجربه کارگردانی آنگ لی را نوشته است.

فیلمساز نامدار تایوانی که ۶ نامزدی و سه جایزه اسکار در کارنامه دارد، درباره فیلمی که از زندگی سرشناس‌ترین ستاره رزمی‌کار سینمای جهان خواهد ساخت چنین گفت: «بروس لی نه کاملا آمریکایی بود نه کاملا چینی. او پلی بود بین شرق و غرب که کنگ فو چینی را به جهان شناساند. بروس دانشمند مبارزه و اسطوره هنرهای رزمی بود که انقلابی در سینمای اکشن و رزمی به وجود آورد.»

از مهم‌ترین فیلم‌های کارنامه حرفه‌ای آنگ لی ۶۸ ساله می‌توان به «ببر خیزکرده، اژدهای پنهان»، «زندگی پی» و «کوهستان بروکبک» اشاره کرد که برای هر سه برنده جایزه اسکار شد.

بروس لی ۲۰ ژوییه ۱۹۷۳ در ۳۲ سالگی در آمریکا درگذشت و پس از حدود پنج دهه، علت مرگ او به تازگی کشف شده است. فرزند او براندن لی هم اوایل دهه ۱۹۹۰ سر صحنه بازی در فیلم سینمایی «کلاغ» به ضرب گلوله کشته شد.